steffenhasleberg501 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hei alle spillere der ute! :!: Jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg med å finne noen rollespill jeg kan spelle.... Jeg er stor fan av Diablo-serien og Baldurs Gate, har også vært innom Icewind Dale og Neverwinter Nights... Har også vurdert å kjøpe Final Fantasy X.. Kan noen anbefale flere spill i samme sjanger?? Hilsen stor rollespill-entusiast..... Lenke til kommentar
vorbis Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Starwars: Knights of the old republic (populært kalt KOTOR), Gothic 2 og Morrowind. Lenke til kommentar
^aM^ Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 du kan jo prøve deg på et mmorpg som wow(kommer ut om et par mnder) eller du kan beggyne på noen andre mmorpg spill. for å se på mmorpg spill stikk innom www.morpg.com Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 draug har jo akkurat kommet, men fabula er jo også hygelig.... å ja du mener "rollespill". du skal gå ut og finne deg et eksemplar av fallout 2 selvsakt! Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Divine Divinity oe. Beyond Divinity. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå