toresuul Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Har nettopp investert i ett Canon Ixus 430. Tenkte å kjøpe ett ekstra batteri, men de orginale er jo dyre. Noen som har erfaring med bruk av uorginale batterier. Vet at sånt finnes relativt billigere på nett fra utlandet i hvert fall. Så... noen som har prøvd, vet noe? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 hahnel sine batterier er topp, bedre garanti på dem en det er på orginale canonQ Lenke til kommentar
toresuul Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 å hvor finner jeg så disse - webshop i norge kanskje.... PS! har ikke søkt med google ennå da... Lenke til kommentar
opresterud Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 www.xd.no selger i hvertfall noe av det Hähnel har. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Hahnel er i hvert fall en seriøs aktør! Har et enormt 5550 mAh til mitt gamle videokamera TRV900, og det fungerer helt utrolig bra! Har faktisk aldri gått tom for batteri siden da, og jeg har aldri heller trengt å bekymre meg for det heller. Og de kosta halvparten av det Sony sine egne kosta. Men digitalkamera kan bli litt verre å finne..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå