Enure Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Kan noen dele sine erfaringer med bluetooth handsfree med meg. Har selv en N6230. Er det noen fordel å velge et av Nokia sine produkter. Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) jeg bruker Jabra BT-200 (www.jabra.com) er veldig fornøyd med den, lett å parre og god å ha på. Siden dennemodellen ligger rundt øret sitter den veldig bra, og har ikke like høy "starshipcommander" fakor som andre. Samtale kvaliteten er god så lenge du holder deg innen 3 m ca av telefonen, over det begynner det å skurre. batteritiden kan jeg leve med, holder i 2 dager ca ved endel snakking, noe som er omtrent samme som min 6600. kjøpte den for 498,- inkl billader hos telebutikken. Kjøpte den for å bruke den når jeg kjører bil, men det er en ting som er idiotisk, når handsfree'en er connecta så ringer ikke telefonen, man hører ringesingnalet i handsfree'en. Så man blir nesten nødt til å ha den i øret hele tiden se forøvrig amobil sin blåtann test http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=2842 Endret 13. juli 2004 av bzzlink Lenke til kommentar
robot Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Det er lurt å bruke bluetooth hf fra samme merke. det er fordi du sikkert kan bruke den samme ladekabelen for bilen, eller den samme ledningsladekabelen hjemme. Da slipper du å skifte kabel hvis du f.eks må lade mobilen og så bluetooth hfen. jeg gjør det med min t630 og hbh-60 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå