termomann Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Tok en kikk på Task manager i går, og der så jeg at det var to vindu under "cpu usage history", akkurat som om jeg hadde 2 prosessorer (jeg har 1 stk Intel Nothwood 3,2 GHz). Det grusomt irriterende er at det ene vinduet indikerer 100% bruk, mens det andre indikerer 0% --> tilsammen 50%. Dette ser jeg i under "Processes" at det er en av mine 2 svchost.exe som står for. Jeg kan legge til at jeg på daværende tidspunkt ikke kjørte noen spesielle program. Tror ikke det er virus (har Norton 2004 med autoppdat.) Hva i hule heite kan dette være og hvordan retter jeg opp? Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Du nevner selv virus En råtip er å sjekke maskinen for boter med spybot f.eks. Har du nylig installert noe soft/hardware så kan det jo være en ide å sjekke dette (Personlig glad i å defragmentere av og til ihvertfall etternoen avinstalleringer,men dette skulle ikke ha så mye å si) Endret 13. juli 2004 av RobinHood Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå