Gå til innhold

RainBow Six3: Athena Sword Error!

Anbefalte innlegg

Hei!

Driver på å installere RS3: AS. men når jeg trykker på install fra autostarten så kommer disse 2 errorene opp:

String ERR_NO_LANG_COMP was not found in the string table.

Så trykker jeg ok. så kommer dette:

ERR_NO_LANG_COMP

hva er galt ?? hvordan fixer jeg ?... ja, har RS3: RS installert :ermm:

EDIT: etter disse errorene, så slår installasjonen seg av.. :cry:

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror bare det lureste er å avinstallere RvS før du installerer det og ASw på nytt igjen. Patch updaterne bruker å være enormt kresen i at filene ikke kan være endre eller noe slikt. Men har aldri selv fått opp en slik feilmelding. Jeg har vel installert og avinstallert det 5 ganger denne måneden pga pc trøbbel så har fått litt erfaring med det.

Men klarer du å ordne det så vær velkommen inn til en av serverene våre.

TaG_LordTerm

Lenke til kommentar
Tror bare det lureste er å avinstallere RvS før du installerer det og ASw på nytt igjen. Patch updaterne bruker å være enormt kresen i at filene ikke kan være endre eller noe slikt. Men har aldri selv fått opp en slik feilmelding. Jeg har vel installert og avinstallert det 5 ganger denne måneden pga pc trøbbel så har fått litt erfaring med det.

Men klarer du å ordne det så vær velkommen inn til en av serverene våre.

TaG_LordTerm

Hmm. har ikke spillt RvS på en god stund. så jeg isntallerte den også i går.. men har ikke patches den opp enda.. kanskje derfor jeg får erroren ? fordi det er noe galt i String tabelen til Rvs i 1.0 ? maybe ? maybe not ?

Lenke til kommentar

Litt off-topic men...

jeg lurte på om Athena Sword er bra???

Jeg spilte Raven Shield og syntes det var GENIALT, men jeg gidda visst aldri å kjøpe utvidelses-pakken...

PS: Raven Shield fåes for -->99kr<-- på Norli litt lenger nedi gata jeg bor i!!!!

Ja, det er helt sant, samtidig som at det er helt utrolig!

Lenke til kommentar

Du har sikkert engelsk utgave av Raven Shield og amerikansk utgave av Athena Sword.

Dette gjør du for å installere:

1. Installere Raven Shield

2. Endre mappen \...\RavenShield\Support\English_UK til \...\RavenShield\Support\English_US

3. Installer Athena Sword, NB: Patch 1.54 blir ikke installert men det er ikke så farlig.

4. Endre mappen \...\RavenShield\Support\English_US tilbake til \...\RavenShield\Support\English_UK

5. Installer de engelske patchene.

:)

Lenke til kommentar
Du har sikkert engelsk utgave av Raven Shield og amerikansk utgave av Athena Sword.

Dette gjør du for å installere:

1. Installere Raven Shield

2. Endre mappen \...\RavenShield\Support\English_UK til \...\RavenShield\Support\English_US

3. Installer Athena Sword, NB: Patch 1.54 blir ikke installert men det er ikke så farlig.

4. Endre mappen \...\RavenShield\Support\English_US tilbake til \...\RavenShield\Support\English_UK

5. Installer de engelske patchene.

:)

:wow::eek: Tusen MILLIONER TAKK!!!

Det funket.. ** I own you one**

TUSEEEEN takk :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...