Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg skal brenne alle filene jeg har lasta ned på internett på en CD pga har modem og ikke gidder å lase den alt på nytt igjenn. På CD`n så har jeg lagd meny i HTML Noen som veit hvorfor dette ikke virker? [autorun] open=velkommen.html icon=velkommen.ico [end] Skivi med notisblokk og lagra som .inf Brent rett på CD`n. Er det forde jeg bruker CD-RW CD`r? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) [AutoRun] open=velkommen.html icon=velkommen.ico,0 Jeg tror autorun bare funker på .exe Endret 13. juli 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Autorun fungerer kun på .exe ja, eller iallefall ikke på .html. Du trenger et tredjepartsprogram for å fikse dette. Jeg fant et en gang som var på ca 1kB eller noe og du skrev opp autorun-fila nesten helt likt. Prøv Google under "autostart CD html" eller noe Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Denne åpner index.html, eller hva du vil om du endrer litt i setup-fila. © meg I alle fall håper jeg det, for den lå på alle CD-er som ble distribuert med hovedoppgaven min Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 eller du kan gjøre sånn...: autorun=c:\windows\iexplore.exe velkommen.html Bare et eksempel med IE, går med andre nettlesere også.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 eller bare bruke vb-programmet mitt som bruker default nettleser Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Autorun fungerer kun på .exe ja, eller iallefall ikke på .html. Du trenger et tredjepartsprogram for å fikse dette. Jeg fant et en gang som var på ca 1kB eller noe og du skrev opp autorun-fila nesten helt likt. Prøv Google under "autostart CD html" eller noe noe som dokumenterer dette, mener at det ikke stemmer helt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 enden, den fila virket bra i IE og Opera. Thx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå