Gå til innhold

Endre til riktig produkt key

Anbefalte innlegg

Dette er kanskje et litt tvilsomt tema men jeg spør allikevel. :blush:

(Vær glad jeg har begynt å kjøpe alle programmene mine :innocent: )

jeg har flere maskiner og en maskin hadde en windowskopi. No har jeg kjøpt winxp pro eng som er tilsvarende den jeg hadde. jeg ønsker o tilføre den nye lovlige produktnøkkelen til den. Da jeg bruke småprogrammer som jeg kan endre produkt key så ser det ikke ut til at den blir endra. Få melding om at maskinen er er like ulovlig. Tester jeg på microsoft sine egne testprog så får jeg melding om at den er lovlig.

Jeg har SP2 installert på den og jeg vil unngå å reinstallere det som er der ettersom det er mye der jeg ikke ønsker å miste. Jeg vil også unngå å fjerne SP2 men må jeg så må jeg.

Hva kan jeg gjøre for å endre produkt key slik at den ferdig installerte kopiwindows kan bli "lovlig" ved hjelp av den nyinnkjøpte windows sin nøkkel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Orker ikke finne frem dirkete URL nå, er desverre litt for trøtt. Men det står faktisk noe omd et på Microsoft sin egen windows side. Og det er mange slike små program som funker og... Finner du ikke selv, kan du sikkert bare PM meg så skal jeg sende til deg.

Lenke til kommentar

Prøv denne moetoden:

In the Open box, type the following command, and then click OK.

%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a

Click Yes, I want to telephone a customer service representative to activate Windows, and then click Next.
Click Change Product key.
Type the new product key in the New key boxes, and then click Update.

If you are returned to the previous window, click Remind me later, and then restart the computer.
Repeat steps 6 and 7 to verify that Windows is activated. You receive the following message: 

Windows is already activated. Click OK to exit. 
Click OK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...