Gå til innhold

problemer med hk muligens bios

Joggi

Anbefalte innlegg

maskinen vil ikke starte skikkelig og av og til ser det ut som om bios kødder seg skikkelig

Har en MSI 865pe NEO2-P hk med en 2,8 intel prescott cpu på.

det som skjer er at jeg klarer aldri å gjør mer enn å formattere c: før den stopper helt og får bluescreen. Ofte i oppstarten stopper den helt. Enten ser jeg en halv amilogo eller den kommer så langt som til oppramsing av maskinvare i en tabellform. Har oppdatert bios samt resetta den.

Hva kan være feil og evnt hva kan jeg gjøre for å rette dette? Er hk gåen eller kan det være andre ting som hd eller noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

no er den helt død kommer bare til den "tabellen" da stopper den helt opp og ingenting skjer

Har prøvd å ta ut allt og har hatt kun i det som er nødvendig

Har til og med byttet skjermkort. Ram har jeg brukt 1 og 1 brikke. brukt 2 forskjellige disker. Sjekket cpu og gjort det meste

får ikke sjans til å boote med maskinen

Kan gå inn og rote så mye jeg vil i bios og alt fu8nker ok der men med en gang jeg skal starte opp og når jeg kommer til den tabellen så fryser alt seg. Hver eneste gang

Hjeeeeellpp hva gjør jeg?

er cpu eller hk gåen eller kan det være psu

en chenbro 350w

Endret av Joggi
Lenke til kommentar

har ikke windows på maskinen ettersom partisjonen er fjernet og den er formattert

så jeg har en ny maskin som har virket i ca 2 uker før dette skjedde.

Det eneste jeg ikke har byttet ut er cpu hk og psu ram her jeg bytta mellom de to brikken som er der og det samme har jeg gjort med diskene som står i.

Endret av Joggi
Lenke til kommentar

seff har jeg os men hva skal jeg gjøre når jeg ikke får boota maskinen en gang

er kanskje en fordel å satt igang maskinen slik at jeg kan starte en installering

jeg vil finne ut hva som kan være feil om det er bios hk cpu eller hva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...