EinarEriksen Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Detekterer etterligninger NEC har utviklet en programvare som detekterer lavkvalitets kopier av batterier for blant annet mobiltelefoner. Firmaet vil blant annet unngå eksploderende mobiltelefoner, som vi allerede har sett et eksempel på. Les artikkelen her Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Spennende det her. Med samme løsning ordner de mer penger i kasse for seg selv, bedre sikkerhet pluss en salgsgimmick. Får bare ønske for dem at det ikke er en dyr endring som skal til i batterikilden og batteribrukeren. Forresten, jeg skjønner klart hva ordet betyr, men å "detektere" er vel intet norsk ord? Får ihvertfall ikke noen resultater når jeg søker i Bokmålsordboka og Nynorskordboka Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Spennende det her. Med samme løsning ordner de mer penger i kasse for seg selv, bedre sikkerhet pluss en salgsgimmick. Får bare ønske for dem at det ikke er en dyr endring som skal til i batterikilden og batteribrukeren. Forresten, jeg skjønner klart hva ordet betyr, men å "detektere" er vel intet norsk ord? Får ihvertfall ikke noen resultater når jeg søker i Bokmålsordboka og Nynorskordboka Har tatt et lite søk i en engelsk-norsk ordbok. Clue ordbok oversetter "detect" til blant annet "detektere". Vet ikke om det kan brukes. Men jeg vil tro de fleste forstår hva som menes, om ikke annet Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Vet ikke om det kan brukes. Men jeg vil tro de fleste forstår hva som menes, om ikke annet Jepp, er jo det som er viktigst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg