jogrba Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Hei, Når jeg trykker ctrl+alt+del og ser på "Processes", kan jeg for å frigjøre minne (sitter på bærbar med 256 MB) avslutte flere av disse uten at noe galt skjer. Bl.a. dirote.exe kan jeg gjøre dette med. Jeg ser at dirote.exe ligger i registry under local/hardware/microsoft/windows/currentversion/run. Den ligger med navnet zierd32 og data: "C:\WINDOWS\System32\kolder.exe C:\WINDOWS\System32\dirote.exe" Kan jeg trygt slette denne fra registry? Endret 13. juli 2004 av jogrba Lenke til kommentar
RobinHood Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Kjør spybot for å se om dette er en prosess om ikke har noen relasjon til systmet ditt... evt husk å ta backup ved hjelp av programmet Rå sletting i registret - enig da bør man jo forhøre seg (slik som her) "kolder"??? kjenner jeg ikke til adaware er vel en lignende mulighet Det finnes også verktøy ala "Regcleaner" men det er det lenge siden jeg har brukt Les rundt omkring på nett - nøye! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå