ccalz Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Noen som har peiling på dette ? Er på utkikk etter ny data og lurer på hvor mye penger det er verdt å legge i et HK eller om man bare kan se på mest og best funksjoner til en billig penge Lenke til kommentar
hce Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Brikkesettet har mye å si. På intelsiden så er det jo minnekontroller i brikkesettet. I tillegg pleier ytelsen å bli bedre for hvert nyere brikkesett. Legg penger i å få et chipset som yter godt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) - At den støtter rask ramtype. - Støtte for nye prossesorer som har mye å si i spill. - Skjermkort 4x/8x AGP Også kommer det jo ekstra ting som: - Overklokking for større spilleytelse - Nettverkskort for internett og lan av spilling - Lydkort for større spilleopplevelse Alt det siste her kan komme integrert. Endret 13. juli 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Det er nyttig å vite takk for det. Har tenkt på dette : http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300868&view=detailed siden det har nforce3 250 og amd 64 3000 inntil mitt r9800pro, men er ikke sikker på om dette egner seg bra til spilling og overklokking som jeg er enig i at er noen av de viktigste faktorene Lenke til kommentar
hce Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Det hovedkortet er helt saklig, blandt de bedre kortene du får til socket 754 idag. Det vil egne seg bra til spilling og overklokking, da nforce-brikkesettet kan låse PCI og AGP hastighetene. Lenke til kommentar
ccalz Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Ok, det var godt å høre for da går jeg for det. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå