adsfiklam Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg prøver å holde * og # under oppstart, men så bare ber den om PIN-koden og starter som vanlig. Noen som har noen tips om hvordan jeg kan formatere mobiltelefonen eller hva som kan være feil. Takk Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 MEd min sx1 gjikk det fint..får bare prøve videre..har ikkje hørt om andre metoder.. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Beklager denne lite hjelpsomme posten. Men har ikke fått med meg hva og formatere telefonen går ut på jeg. Kanskje jeg burde få det med meg siden jeg skal køpe sx1 snart Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Har du prøvd *#7370# da? 1) Prøvde det nå, men så ber den om sikkerhetskoden. Vet ikke hvilken det er (bruker Telenor kontant). Men blir dette det samme som å formatere den? 2) Noen som kan si meg presist når jeg skal trykke * og #. Er det f. eks. før eller etter du taster inn PIN-koden? Takk Endret 13. juli 2004 av yrjan Lenke til kommentar
rønning Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Sikkerhets-koden er 12345 hvis du ikke har skiftet Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Sikkerhets-koden er 12345 hvis du ikke har skiftet Virket den koden og jeg fikk formatert telefonen Tusen takk Rønning Endret 13. juli 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå