Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

maskina låser seg ved nedl av torrents


Anbefalte innlegg

hvis jeg skal laste ned torrents låser maskina mi seg helt uregelmessig.. jeg har en Whitebox CL-50 laptop, så spesifikasjonene er bra nok. Jeg har også reinstallert windows og drivere, og jeg har prøvd mange forskjellige torrent-clients.. jeg har også prøvd på en annen linje.. men maskina låser seg.. først detter nettet helt ned, så kræsjer linjen og ting som bruker linjen, ofte msn også.

 

noen ide om hva dette kan være? jeg er rådløs..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg bruker kun VPN... jeg bor i et studenthjem og vi har gratis internett over radiolink mot nettverket på universitetet her i bergen.

Men det har kræsjet på adsl-linjen til fetteren min også, så jeg finner liksom ikke noe som kan være feil..

 

så jeg er litt rådvill.. idag prøvde jeg også å kjøre på lan, og ikke gjennom wlan-routeren min.. ingen forskjell... det tok kanskje lenger tid før det klikket, og vpn-tilkoblingen datt ikke ut, men maskina hang seg..

 

jeg har ikke fått forsket nok på om det kan være linja, har bare prøvd en gang på en annen linje..

Lenke til kommentar

Har lest en eller annen plass at dette er et problem med Zonealarm (forsøk Google). Har hatt det samme problemet, hele maskina fryste ved bruk.

 

[edit]

Av en eller annen grunn sluttet problemet når jeg ikke forwardet portene til min maskin, så jeg kan bruke ABC, men får aldri mer grønne fjes.. :(

[/edit]

Endret av Grim Aramis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...