Jim Rager Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 haha, bilder sier mere enn 1000 ord, derfor de er så effektive har sett det xx antall før da men det beskriver situasjonen bra Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 DETTE er hva jeg mener er unødvendig kvalme. Hva får du ut av å slenge ut denne "fine" listen din, og dette "fine" bildet? Greit nok at man ikke liker tråden, men det finnes en reportknapp. Er det ikke noe å rapportere? Nei, så hold kjeft da. Godt sagt. Lagde ikke du en tråd om dette fenomenet forresten ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Og DETTE er hva jeg mener med å ta ting litt VEL alvorlig. Det har ikke noe med å ta ting alvorlig. Jeg kan jo ta samme kommentar som du hadde her om dagen: Tør jeg foreslå at du peller deg ut av denne tråden med mindre du har noe litt mer fornuftig å komme med? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jo, jeg slapp uti snøret der, men ingen bet på... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 DETTE er hva jeg mener er unødvendig kvalme. Hva får du ut av å slenge ut denne "fine" listen din, og dette "fine" bildet? Greit nok at man ikke liker tråden, men det finnes en reportknapp. Er det ikke noe å rapportere? Nei, så hold kjeft da. Godt sagt. Lagde ikke du en tråd om dette fenomenet forresten ? Stemmer Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Fy deg FtZ-, det der førte til unødvendig scrolling Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 "Dette fenomenet"????wtf? Vi holder på bilder: Its big, its huge, ITS GOT A NAME FFS!11!1111:::!:!:!:!:! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det har ikke noe med å ta ting alvorlig. Jeg kan jo ta samme kommentar som du hadde her om dagen: Tør jeg foreslå at du peller deg ut av denne tråden med mindre du har noe litt mer fornuftig å komme med? Forskjellen her er at denne tråden er totalt talentløs. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Synes DU ja. Fordi om DU synes tråden er talentløs, så betyr ikke det at det automatisk gir deg rett til å slenge ut teite kommentarer og "morsomme" bilder i vilden sky. Bruk rapportknappen hvis du mener den bør stenges. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Haltan hakke posta bilder dorkness:P Lenke til kommentar
chil Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Det har ikke noe med å ta ting alvorlig. Jeg kan jo ta samme kommentar som du hadde her om dagen: Tør jeg foreslå at du peller deg ut av denne tråden med mindre du har noe litt mer fornuftig å komme med? Forskjellen her er at denne tråden er totalt talentløs. den er jo uansett slettet, så slutt å klag å heller bare slutt å gi replays å la tråden DØ! du med kanskje? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg gir ikke filla i tråden, dette er gøy;:D111:D:D:!!!!D!1!D!D1!!!111!! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Fy deg FtZ-, det der førte til unødvendig scrolling ble du sliten i scrolle fingeren ???? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Er du leet har du scroll accelleration:D Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Synes DU ja. Det stemmer. Og min mening betyr, naturligvis, en del for hva jeg uttrykker. Fordi om DU synes tråden er talentløs, så betyr ikke det at det automatisk gir deg rett til å slenge ut teite kommentarer og "morsomme" bilder i vilden sky. Bruk rapportknappen hvis du mener den bør stenges. Tja, spør du meg er det dine kommentarer som var/er "teite", egentlig. Jeg har hverken sagt eller gjord så forferdelig mye i denne tråden, har jeg? bilder Hvilke bilder? Bruk rapportknappen hvis du mener den bør stenges. Hvorfor i alle dager gjorde ikke du det da, i stedet for å slå løs på folk? Endret 12. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Vi kan gjerne diskuterer videre her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=268531&st=20 Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hvorfor det når jeg har hijacka en tråd vi kan flame i? BTW, det er jeg som poster bilder darkness;) Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Dette tok helt av, slapp av nå da. Har dere makk i fua eller? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) og darkness| fikk sitt exempel :!: EDIT: denne trådne kommer Til og bli stenget snart tenker jeg Endret 12. juli 2004 av FtZ- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg