Gå til innhold

Slettet på ordre fra O STORE STALIN! RED STAR!

chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DETTE er hva jeg mener er unødvendig kvalme. Hva får du ut av å slenge ut denne "fine" listen din, og dette "fine" bildet? Greit nok at man ikke liker tråden, men det finnes en reportknapp. Er det ikke noe å rapportere? Nei, så hold kjeft da.

Godt sagt.

Lagde ikke du en tråd om dette fenomenet forresten ?

Lenke til kommentar
Og DETTE er hva jeg mener med å ta ting litt VEL alvorlig. :D

Det har ikke noe med å ta ting alvorlig. Jeg kan jo ta samme kommentar som du hadde her om dagen:

Tør jeg foreslå at du peller deg ut av denne tråden med mindre du har noe litt mer fornuftig å komme med?

Lenke til kommentar
DETTE er hva jeg mener er unødvendig kvalme. Hva får du ut av å slenge ut denne "fine" listen din, og dette "fine" bildet? Greit nok at man ikke liker tråden, men det finnes en reportknapp. Er det ikke noe å rapportere? Nei, så hold kjeft da.

Godt sagt.

Lagde ikke du en tråd om dette fenomenet forresten ?

Stemmer

Lenke til kommentar
Det har ikke noe med å ta ting alvorlig. Jeg kan jo ta samme kommentar som du hadde her om dagen:

Tør jeg foreslå at du peller deg ut av denne tråden med mindre du har noe litt mer fornuftig å komme med?

Forskjellen her er at denne tråden er totalt talentløs.

den er jo uansett slettet, så slutt å klag å heller bare slutt å gi replays å la tråden DØ!

du med kanskje?

Lenke til kommentar
Synes DU ja.

Det stemmer. Og min mening betyr, naturligvis, en del for hva jeg uttrykker.

Fordi om DU synes tråden er talentløs, så betyr ikke det at det automatisk gir deg rett til å slenge ut teite kommentarer og "morsomme" bilder i vilden sky. Bruk rapportknappen hvis du mener den bør stenges.

Tja, spør du meg er det dine kommentarer som var/er "teite", egentlig. Jeg har hverken sagt eller gjord så forferdelig mye i denne tråden, har jeg?

bilder

Hvilke bilder?

Bruk rapportknappen hvis du mener den bør stenges.

Hvorfor i alle dager gjorde ikke du det da, i stedet for å slå løs på folk?

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...