Gå til innhold

Forslag til kredittering

Anbefalte innlegg

Hei

Bare en tanke, sånn aller høfligst

Synes det burde være en måte å gi brukerne karakterer på

f.eks stjerner Disse burde vært gitt over tid og burde gjenspeile både kunnskap og seriøsitet.

Synes posteringer med "enig med den og den" og deretter ikke noe nytt, men heller noe om været - blir litt tafatt.

Nå er mine tanker på IT siden. Ser vel dette som litt vanskelig i "synse" kategorier som f.eks religion... ol. Men hadde nå lyst til å gi dette innspillet da.

Forøvrig kjempemessig forum som har gitt meg mye glede og hjelp i flere år - har glemt / mistet den eldste kontoen :(

Med vennlig hilsen

RobinHood

Endret av RobinHood
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tanker er som den godeste psilocybe sier god, men systemet på QXL f.eks, blir på en annen måte, der kan man bare gi karakter etter at man har gjenomført en handel med noen. Hvordan skulle man fått til dette på forumet her?

Lenke til kommentar

f.eks x antall (10-25-50) stykker må ha gitt en anbefaling på enten seriøs skalen eller kunnskapskalaen for å registrere "ett poeng"

Mye arbeid javisst... koster mest sannsynnlig mer enn det smaker, men kunne kanskje være noe å tenke på for "MR.Uleand" han holder vel på med å bygge opp fra scratch?

Samtidig "antall innlegg skalaen er ikke så dum"

Lenke til kommentar

Ser samtidig at jeg kunne ha tenkt meg å sende en stjerne av ogtil - til noen for god "know-how" og særdeles gode innspill - kunne tenkt meg å belønne dette. Forsåvidt. synes dette forumet er vannvittig bra og det er jo nesten belønning god nok :-) Mulig at moderatorene ville få "overload" hvis det kom inn poeng til fordeling

ja ja :cool:

edit - sorry siste skulle være edit

Endret av RobinHood
Lenke til kommentar

Selvfølgelig er dette gjennomførbart. For de av dere som har vært litt på Norsk FreakForum (aka nFF), kjenner til award'sene som er der. Riktignok er det admin/mods som gir dette. Men det skal ikke store kodesnutten og litt koordinering for å få det til slik som ønsket.

Lenke til kommentar

QUOTE (jallakim @ 14/07/2004 : 17:58)
Selvfølgelig er dette gjennomførbart. For de av dere som har vært litt på Norsk FreakForum (aka nFF), kjenner til award'sene som er der. Riktignok er det admin/mods som gir dette. Men det skal ikke store kodesnutten og litt koordinering for å få det til slik som ønsket.

Har ikke de sluttet med å gi ut slikt pga mye masing, styr og slikt? Har ikke sett noen bli gitt ut på en goooooooooooood stund og hver gang noen tar det opp blir alle bare småsure :hmm:

Lenke til kommentar

QUOTE (Blib @ 14/07/2004 : 19:30)
QUOTE (jallakim @ 14/07/2004 : 17:58)

Har ikke de sluttet med å gi ut slikt pga mye masing, styr og slikt? Har ikke sett noen bli gitt ut på en goooooooooooood stund og hver gang noen tar det opp blir alle bare småsure :hmm:

Grunnen for at award's ikke deles ut lenger, er fordi dem avventer v.2 av nFF (eller var det en annen? v.6? husker ikke helt jeg..). I den nye versjonen - som forøvrig har vært planlagt i en gooooooooood stund nå - skal ikke awards finne sted, men et "mye bedre system" (som dem så fint kaller det). Hva dette systemet går ut på, vet jeg desverre ikke, men det skal visstnok fungere på samme prinsippet, bare på en bedre måte.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...