ivar_hoff Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det jeg kunne tenke meg på mobilen er en bitteliten lampe som blinker når en melding eller et anrop er mottatt. Ofte "løper" jeg litt rundt omkring i eller rundt huset, og jeg hører ikke pipelyden. Dermed må jeg bort til mobilen og trykke på den for å se om det har kommet noe nytt. Det synes jeg egentlig er litt bortkasta tid Så spørsmålet mitt er: finnes dette på noen mobiler? Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det jeg kunne tenke meg på mobilen er en bitteliten lampe som blinker når en melding eller et anrop er mottatt. Ofte "løper" jeg litt rundt omkring i eller rundt huset, og jeg hører ikke pipelyden. Dermed må jeg bort til mobilen og trykke på den for å se om det har kommet noe nytt. Det synes jeg egentlig er litt bortkasta tid Så spørsmålet mitt er: finnes dette på noen mobiler? Vet ihvertfall at Samsung T100 (gammel) og V200 (ganske gammel) har det. Siemens M65 har også "Dynamic Lights". Om disse fortsetter å lyse i ettertid vet jeg ikke, men lyser ihvertfall når det ringer. Lenke til kommentar
Wolf22 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 De fleste Samsung-mobiler, tror jeg. Jeg har en SGH-P400, hvor det er en stor lysdiode på forsiden (når den er lukket igjen). Den blinker i alle mulige farger når noen ringer, slutter ikke å blinke når du har fått en melding, blinker når du har dekning på mobiler, når du skrur på/av... Du har vel ikke lyst til å kjøpe den? Lenke til kommentar
Paranoid Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Siemens M55, M65 og CX65 har Dynamic Lights. Disse fungerer akkurat slik du beskriver, dvs. at du kan bestemme selv hvordan de skal virke, med forskjellig blinking på forskjellige ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå