Joachim_F Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Dagens sjokknyhet: Bethesda Softworks (selskapet bak Morrowind) kommer til å lage det neste Fallout-spillet. I tillegg er det bekreftet at det kommer et nytt spill i Elder Scrolls-serien. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 WOAH!! Min første reaksjon da jeg hørte dette var: "JAAAAAAAAAAA!!! ENDELIG SKJER DET NOE!!" men så ble jeg litt mer reservert da jeg hørte at Bethesda vil utvikle det "alongside the next chapter in the Elder Scrolls series" og at de har fått rettighetene til konsoll også (PC ONLY!!). Håper inderlig ikke at de kommer til å lage noe 1. person RPG/FPS greie som Morrowind. Får håpe de leser Fallout bibelen og spiller igjennom Fallout spillene (flere ganger ) Er egentlig for tidlig til å si noe som helst, da det ikke ligger noe informasjon om spillet ellers. Bethesda var jo ikke noe håpløst valg av Interplay, jeg skulle ønske de heller hadde solgt det til Troika, men alt er egentlig bedre enn at Interplay har det Now, Fingers crossed Noen links: http://www.homelanfed.com/index.php?id=24639 http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic...der=asc&start=0 All lykke til Bethesda....måtte Gudene velsigne dette prosjektet Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Snakk om sjokknyhet ja! YAY!!! som jeg pleide å ha i signaturen min; "...i believe in miracles they happen every day." Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 JAAA... Fikk frysninger når jeg hørte denne nyheten... Fallout3 gir jeg blanke i, men Elders Scrolls 4 blir et lyspunkt å se frem til Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 JAAA... Fikk frysninger når jeg hørte denne nyheten... Fallout3 gir jeg blanke i, men Elders Scrolls 4 blir et lyspunkt å se frem til Enig! cRPG er best i middelaldersetting. Synd at Bethesda blir tied up med Fallout. 100% på TES hadde vært ønskelig Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! Mine bønner har blitt hørt!!! Fallout 3.... Jeg var ventet på deg i noe som føles som en evighet!! Falloutserien har en meget spesiell plass i mitt hjerte *senker seg ned i falloutuniverset med Fallout 1 & 2 om noen sekunder* Lenke til kommentar
stout Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Skal sette meg ned og lese artiklene når jeg kommer hjem, men er det noen som vet om Bethesda har fått rettighetene til Infinity-motoren også? Er sikker på at en revamp av den, med litt 3d grafikk osv. hadde gjort seg bra. Forresten: WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jaaaaaaaaaaaaa fallot 3!!! Jeg har venta på dette spillet i årevis! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) :w00t: Både Fallout og Elder Scrolls er helt geniale spill Endret 13. juli 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Nå må jeg skaffe meg Fallout spilla og spille de! TES 4? Endret 13. juli 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hiver meg på bølgen av glade Fallout-fans. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Har ikke spilt Fallout spillene, men siden så mange syntes det eier må det jo være bra:) Uansett, det er ikke Fallout 3 jeg er glad for her, men jeg er glad for at dette betyr det er håp for Project Jefferson Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Som jeg har skrevet før; noooooooooooooo! Jeg vedder en karamell på at de lager en postapokalyptisk Morrowind-klone. Lenke til kommentar
reggor Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Fallout 3 ville blitt bedre hvis Troika Games hadde fått Fallout lisensen. Lenke til kommentar
eught Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Fallout 3 ville blitt bedre hvis Troika Games hadde fått Fallout lisensen. Støtter deg fullt ut der. Dette spillet er allerede dødsdømt for de som liker Fallout som det var i 1 og 2. Grunnen? GameSpy: Since you now have the rights for the franchise on console, is Fallout 3 also coming to consoles? Pete Hines: Our intent is to develop and publish the game for a number of platforms. Konsoller. De blir nødt til å tenke "Oisann! Nei, vi må forenkle denne delen her, for det skal jo på konsoll også!" hele tiden. Det eneste som kanskje kan redde det er om de utvikler en spesialtilpasset -og forenklet versjon til konsoll, og ikke setter PC-versjonen i samme bås som konsollversjonen(e). Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 De blir nødt til å tenke "Oisann! Nei, vi må forenkle denne delen her, for det skal jo på konsoll også!" hele tiden. Det eneste som kanskje kan redde det er om de utvikler en spesialtilpasset -og forenklet versjon til konsoll, og ikke setter PC-versjonen i samme bås som konsollversjonen(e). Der vil jeg tro at du mener slik som det var gjort på Deus Ex: IW og til dels på Halo, dårlig portering _fra_ XBoX til PC, synes det skal gå den andre veinen, lage det til PC for så å portere det til XBoX og evt. andre konsoller. Men dett ble vel egentlig bare en omformulering av ditt inlegg ser jeg Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Synes ikke det er særlig smart å dømme prosjektet før det faktisk har blitt startet. Vent heller til Bethesda har noe å vise frem før dere eventuelt klager. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Enig med det med Konsoll, men, Bethesda har da laget Morrowind til X-Box, og det er jo genialt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg