DementedAlbino Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Mener jeg så en guide her på siden om hvordan dette virker, men finner den ikke igjen. Kan noen si meg hva som er det beste msn programet til mobilen, både med og uten symbian. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Mener jeg så en guide her på siden om hvordan dette virker, men finner den ikke igjen. Kan noen si meg hva som er det beste msn programet til mobilen, både med og uten symbian. med symbian får du AgileMessenger gratis. Veldig greit program. Uten symbian kan du ty til cMessenger. Lykke til Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 hvordan får man cmessenegr på mobilen? Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Nå er jeg ikke helt sikker på hvordan det funker med å bruke internett på telefoner siden jeg ikke har gjort det selv. Men jeg vet at det finnes en nettside, E-Messenger, hvor du kan logge deg på messenger på den siden. Du kan jo prøve og se hvordan det funker på telefonen, hvis du ikke har noe bedre alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå