Gå til innhold

Ny bok i His dark Materials- serien?

Anbefalte innlegg

Jeg så dette på Phil Pullman sin side Pullman side

Det som fikk øynene mine opp var dette:

This is a sort of stepping-stone between the trilogy and the book that's coming next.

Så dette betyr vel at det kanskje kommer en ny bok. :dribble:

Her er mer:

Will there be another book about Lyra and Will?

There is already another book about Lyra. It's called Lyra's Oxford, and it will come out at the end of 2003. It's a short story set about two years after the end of The Amber Spyglass, and it contains some hints about The Book of Dust, which will follow ... in due course.

Endret av Jokko88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada, The Book of Dust kommer visstnok. Det er vel muligens den Pullman holder på med nå. Tror han sa den handlet om Lyra fire år etter (det gjør henne til femten-seksten). Og Pullman har vel selv sagt at han skal skrive til det er over og ut for ham, så det lover jo utrolig godt. Han gjorde i hvert fall en fantastisk jobb med His Dark Materials. De andre bøkene har jeg dessverre ikke lest ennå.

Edit: Fant litt info på fansida: http://www.bridgetothestars.net/index.php?p=bookofdust

Edit2: Og det kommer antakelig til å bli et helvetes His Dark Materials-oppstyr når filmene kommer, antar jeg. Avhenger vel litt av om Chris Weitz unner publikum noen eposorgasmer underveis, men det klarer han vel. Tror det blir ganske skrudd når en Hollywood-kar setter igang uansett. Drep meg om jeg tar feil (etter at jeg har sett filmen). Tenkte i den anledning at noen burde lage en skikkelig His Dark Materials-fanside for Norge. Vettafaen, men det hadde vært gøy å gjøre noe for favorittbøkene.

Endret av sanoj_20
Lenke til kommentar

Har ikke lest lyras oxford enda, men jeg må skaffe meg den/låne den på biblioteket.

det hadde jo vært fint med en fanside ja. Jeg hadde en side, men så gikk den i vasken. jeg har fått opp en ny side, men den har nesten ikke innhold enda. (den liggerher hvis noen var interessert) Har ihvertfall et forum.

Sanoj_20: det var ikke tilfeldigvis du som registrert deg på forumet mitt og snakket noe om en side? hvis det var du, så er du blitt slettet ved et uhell. (ikke bannet, det går an å registrere seg på nytt)

Lenke til kommentar

Jeg har dessverre heller ikke fått lest Lyra's Oxford ennå. Det er så lite med penger for tiden (trenger bare en hundrelapp, men)...

Me_sjøl: Ja, det var jeg som registrerte meg og babla litt. Skjønte at det var skjedd noe galt. :) Det jeg bablet om var om noen med litt erfaring og lyst burde pusse opp den sida eller evt. lage en ny, ettersom His Dark Materials-miljøet deifinitivt vil vokse nå som filmene kommer. En norsk side hadde da gjort seg supert. Det kan være jeg prøver på det når jeg har tid (holdt på med litt webdesign før i tida). Jeg tenkte da på å utvide hele greia innholdsmessig også.

Så får vi se hvor den havner hen hvis den i det hele tatt kommer.

Lenke til kommentar
Nå har jeg registrert meg på forumet ditt, Me sjøl! :!:

så det, men siden har vært nede og så hadde jeg bare en gammel backup, altså må du eventuelt registrere deg på nytt (du er ikke banet, altså) :( beklager virkelig det der :yes:

men, angående bøkene: er det noen som vet når the book of dust kommer? for emg seg det ut som om det er utrolig usikkert.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...
kult! Jokko88, du er en gud for meg!

Drar til Outland for å kjøpe den nå!

EDIT: ups, postet i gammel topic :blush:

5094991[/snapback]

Du vekker min eldgamle tråd! Hvilken bok skal du kjøpe? Lyras Oxford?

5113489[/snapback]

er det fler :dribble:

EDIT: Fler nye altså...

Endret av goliatmo
Lenke til kommentar

5094991[/snapback]

5113489[/snapback]

5113560[/snapback]

Nei ingen flere nye, ennå...

Lenke til kommentar

5094991[/snapback]

5113489[/snapback]

5113560[/snapback]

Nei ingen flere nye, ennå...

5114006[/snapback]

jaja. har nattopp fått alle bøkene på engelk, så jeg har litt å gjøre mens jeg venter :p

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Så... Noen som har peil på når The Book of Dust kommer?

Evt. filmen...

Orker ikke surfe etter noe nå, er max trøtt etter å ha klart å sovne rundt 22:00, våkne 2 og en halv time etterpå, meget overbevist om at klokka var rundt 4, og så etter det bare sitte i halvdøs og ikke få sove =/

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...