Döden Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Gamer.no sin omtale En venn av meg var forøvrig frelst da jeg snakket med han om det. (PS2 versjonen) Siden har jeg ikke hørt fra han. Endret 18. juli 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Ps-versjonen er tydeligvis mye dårligere enn ps2 og X-box...Det burde jo være omvent? Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 19. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2004 Gamer.no sin omtaleEn venn av meg var forøvrig frelst da jeg snakket med han om det. (PS2 versjonen) Siden har jeg ikke hørt fra han. Ja, nå har jeg skrevet ut omtalen og skal lese den når jeg har tid. takk for hjelpen alle sammen. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Jeg har ikke sett PC-versjonen så den kan jeg ikke uttale meg om, men etter hva jeg har hørt er den VELDIG dårlig sammenlignet med konsoll-versjonen. Xbox-versjonen som jeg har er veldig kul, man kan svinge seg gjennom en veldig stor by og man kan gjøre det meste av hva Spider-man kan. Veldig bra og det er kjempemorsomt å spille. Eneste problemet er at det blir litt repetitivt, men man klarer å se forbi det og heller se et av de beste spillene som er på Xbox. Har bare sett en demo av PS2-versjonen og jeg må si det var stort sett helt likt Xbox-versjonen, bortsett fra at grafikken var veldig dårlig i forhold til Xbox-versjonen. Om man stod still var det greit, men når man beveget seg var det mye "blur" og for meg var det bare et irritasjonsmoment, så jeg synes faktisk litt synd på de som må spille PS2-versjonen. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Tragisk at alle filmbaserte spill skal være så elendig. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Tragisk at alle filmbaserte spill skal være så elendig. PC-versjonen er dårlig. Konsollversjonene er MYE bedre enn det meste som har kommet ut. Prøv Xbox-versjonen og vær klar for å bli overrasket, spillet er bra og morsomt. Tenkt GTA uten bilstjeling + spider-man som svinger seg fra bygninger og klatrer opp overalt etc. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 PSM2 ga spillet 92% i nyeste blad (game of the month). De mente det var det beste filmbaserte spill som er laget noensinne. Kjøpte det i gårkveld. Syns det er ganske bra, men har ikke spilt så mye enda. Grafikken er ganske langt fra GTA-standard egentlig. Helt OK grafikk, men ikke noe å rope hurra for (har ikke prøvd XBOX-versjonen...). Også syns jeg det var litt fustrerende å spille...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå