Gå til innhold

Spiderman 2? anmeldelse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke sett PC-versjonen så den kan jeg ikke uttale meg om, men etter hva jeg har hørt er den VELDIG dårlig sammenlignet med konsoll-versjonen.

Xbox-versjonen som jeg har er veldig kul, man kan svinge seg gjennom en veldig stor by og man kan gjøre det meste av hva Spider-man kan. Veldig bra og det er kjempemorsomt å spille. Eneste problemet er at det blir litt repetitivt, men man klarer å se forbi det og heller se et av de beste spillene som er på Xbox.

Har bare sett en demo av PS2-versjonen og jeg må si det var stort sett helt likt Xbox-versjonen, bortsett fra at grafikken var veldig dårlig i forhold til Xbox-versjonen. Om man stod still var det greit, men når man beveget seg var det mye "blur" og for meg var det bare et irritasjonsmoment, så jeg synes faktisk litt synd på de som må spille PS2-versjonen.

Lenke til kommentar
Tragisk at alle filmbaserte spill skal være så elendig.

PC-versjonen er dårlig. Konsollversjonene er MYE bedre enn det meste som har kommet ut. Prøv Xbox-versjonen og vær klar for å bli overrasket, spillet er bra og morsomt.

Tenkt GTA uten bilstjeling + spider-man som svinger seg fra bygninger og klatrer opp overalt etc.

Lenke til kommentar

PSM2 ga spillet 92% i nyeste blad (game of the month). De mente det var det beste filmbaserte spill som er laget noensinne.

Kjøpte det i gårkveld. Syns det er ganske bra, men har ikke spilt så mye enda. Grafikken er ganske langt fra GTA-standard egentlig. Helt OK grafikk, men ikke noe å rope hurra for (har ikke prøvd XBOX-versjonen...). Også syns jeg det var litt fustrerende å spille...! :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...