Mr Womack Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hei. Har dere en anmeldelse på spillet: Spiderman 2? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Spiderman 2 er helt forskjellig fra PC og konsoll. Du må nesten oppgi hvilken plattform du mener. Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Ja, jeg har spillet til PC og håper på en anmeldelse for spillet til PC. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 http://pc.gamespy.com/pc/spider-man-2/528890p1.html http://pc.ign.com/articles/528/528827p1.html http://www.gamespot.com/pc/action/spiderman2/index.html Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg spurte etter om dere hadde en norsk anmeldelse til spillet: Spiderman 2. her på gamer.no. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Du spurte vel bare om de hadde en anmeldelse? Og du fikk svar? Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg spurte etter om dere hadde en norsk anmeldelse til spillet: Spiderman 2. her på gamer.no. Nei,det gjorde du ikke.Det sto bare at du ønsket en anmeldelse av Spiderman 2.Du skrev ikke at du ville ha en norsk en... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Det har nå uansett fått ganske mye slakt fra alle PC-gamer siter. Det er veldig forskjellig fra det offisielle film-spillet, og hvorfor er det bare fuglene som vet. Har blant annet tatt vekk muligheten til å svinge seg rundt hvor som helst, men kan kun gjøre det på enkelte punkter der det er noe å feste tråden i. Da blir mao. det også en scripta event. Siste jeg så var 5/10 på gamespot.com Endret 13. juli 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Vet ikke om Gamer.no kommer til å teste det spillet i og med at det verken er så populært eller bra. Uansett, for å finne ut om Gamer.no har en spilleanmeldelse om Spiderman 2, så har de faktisk noe som kalles en søkefunksjon. Endret 13. juli 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Det jeg lurer på er om dere har en norsk anmeldelse av spillet her på gamer.no? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 er det snakk om det offisielle film-spillet eller et annent spill? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Det er nok det offisielle film spillet(som forøvrig ikke ser veldig imponerende ut) Lenke til kommentar
MaximusMeridius Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Vel, jeg har spiderman 2 på pc å det er noe av de dårligste av spill jeg noen gang har spilt, seriøst, det er så forskjellig fra de trailerene du ser på tv om ps2 versjonen, den til pc er bare noe skrot de hadde satt sammen på noen timer for å forte seg ut å selge, gikk gjennom det på rundt 2-3 timer, kjøp det heller på ps2, ser mye tøffere ut. Endret 15. juli 2004 av MaximusMeridius Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 PC versjonen er barne versjon og Konsoll versjonen er mer for ungdom , men uansett virker ikke spillet særlig bra. Jeg Synes 1`en (spillet altså) var underholdene... Spider-man 2 filmen derimot er meget bra Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Ja, men vet dere om GAMER.no har en anmeldelse av spillet, Spiderman 2 til PC?? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hvor mange teskjeer må du ha det inn med? Hvis de hadde hatt det, tror du ikke noen hadde sagt ifra enda da? Han sier jo tilogmed at de ikke har vurdert det fordi det er så laber interesse... Har prøvd det til x-box forsåvidt, og jeg syntes det virka ganske bra, litt som gta bare med spiderman, og ikke fullt så mange valg. Men så synes jeg det er kuult å bare slenge mellom bygningene i New York også da... Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Siden du allerede har spillet, Mr Womack. Trenger du en anmeldelse for å få bekreftet hvor dårlig det er til PC? Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 16. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2004 Neivel, ganske merkelig at de ikke har det. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Neivel, ganske merkelig at de ikke har det. Nei egentlig ikke, hehehe, testet spillet en god stund siden, PC versjonen altså, rent "Kiddie" preg over det hele, i følge megselv, så er Spiderman 2 spillet en ny betegnelse på begrepet "Møkka spill!" Off-topic: Noen som har prøvd Marine Sharpshooter I og II? det er de to dårligste spillene jeg har noen gang har spillt, beste de har og tilby er en lett, ryddig og rask av-installasjon! hehe Endret 18. juli 2004 av Earth657 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå