Gå til innhold

Spiderman 2? anmeldelse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har nå uansett fått ganske mye slakt fra alle PC-gamer siter.

Det er veldig forskjellig fra det offisielle film-spillet, og hvorfor er det bare fuglene som vet. Har blant annet tatt vekk muligheten til å svinge seg rundt hvor som helst, men kan kun gjøre det på enkelte punkter der det er noe å feste tråden i.

Da blir mao. det også en scripta event.

Siste jeg så var 5/10 på gamespot.com

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Vet ikke om Gamer.no kommer til å teste det spillet i og med at det verken er så populært eller bra.

Uansett, for å finne ut om Gamer.no har en spilleanmeldelse om Spiderman 2, så har de faktisk noe som kalles en søkefunksjon.

Endret av ^Th0mas^
Lenke til kommentar

Vel, jeg har spiderman 2 på pc å det er noe av de dårligste av spill jeg noen gang har spilt, seriøst, det er så forskjellig fra de trailerene du ser på tv om ps2 versjonen, den til pc er bare noe skrot de hadde satt sammen på noen timer for å forte seg ut å selge, gikk gjennom det på rundt 2-3 timer, kjøp det heller på ps2, ser mye tøffere ut.

Endret av MaximusMeridius
Lenke til kommentar

Hvor mange teskjeer må du ha det inn med? Hvis de hadde hatt det, tror du ikke noen hadde sagt ifra enda da? Han sier jo tilogmed at de ikke har vurdert det fordi det er så laber interesse...

Har prøvd det til x-box forsåvidt, og jeg syntes det virka ganske bra, litt som gta bare med spiderman, og ikke fullt så mange valg. Men så synes jeg det er kuult å bare slenge mellom bygningene i New York også da...

Lenke til kommentar
Neivel, ganske merkelig at de ikke har det.  :innocent:

Nei egentlig ikke, hehehe, testet spillet en god stund siden, PC versjonen altså, rent "Kiddie" preg over det hele, i følge megselv, så er Spiderman 2 spillet en ny betegnelse på begrepet "Møkka spill!"

Off-topic: Noen som har prøvd Marine Sharpshooter I og II? :) det er de to dårligste spillene jeg har noen gang har spillt, beste de har og tilby er en lett, ryddig og rask av-installasjon! hehe

Endret av Earth657
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...