sveininge Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg Lurer på om det er mulig og legge inn Java spill direkte inn på minne kortet i n6230 jeg prøvde med og putte minnekortet i en kortleser men da ble jar filene vist med spørmåltegn på telefonen. Og med nokia suite programmet så legger den inn spill/programmer inn i internminnet som ikke er så veldig stort. Håper noen vet hvordan jeg installere java progs/spill inn på minne kortet . svein inge Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg Lurer på om det er mulig og legge inn Java spill direkte inn på minne kortet i n6230 jeg prøvde med og putte minnekortet i en kortleser men da ble jar filene vist med spørmåltegn på telefonen. Og med nokia suite programmet så legger den inn spill/programmer inn i internminnet som ikke er så veldig stort. Håper noen vet hvordan jeg installere java progs/spill inn på minne kortet . svein inge Jeg er temmelig sikker på at du ikke kan innstallere programmer på minnekortet. Lenke til kommentar
sveininge Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 litt kjedelig om det ikke går da . burde gått ann og installert til minnekortet Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Slik jeg har forstått, er det dedikert 2MB minne (i tillegg til de 8) satt av til java og/eller spill Lenke til kommentar
sveininge Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Kan stemme det, får jo egentlig presset inn endel spill og programmer på 2 mb men det er litt kjedelig at det ikke går ann og legge de inn på minnekortet, da kunne telefonen vært lastet med det meste :-). prøvde og legge inn jar filene direkte på minnekortet men da sjønte ikke telefonen fil formatet funker bare når jeg installerer det via pc suite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå