PetterHJ Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg kjøpte DV kamera (Sony DCR-HC40E) for noen uker siden, og har kjøpt Firewire kabel for å redigere på PCen. Når jeg prøvde å koble den på, fant ikke Pinnacle Studio 8 kameraet mitt, men på LCD skjermen til kameraet sto det "DV In" da den var koblet til, så kameraet må ha registrert det. Jeg har prøvd flere programmer, men ingen av dem fant kameraet mitt. Jeg har også prøvd to forskjellige firewire kabler, men samme skjer. Driveren som er installert under Windows XP heter Texas Instruments OHCI Compliant IEEE 1394 Host Controller. Hva kan være feil? Takk Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Slett firewire kontrolleren og la windows finne kortet på nytt under omstart. Dette har hjulpet meg tidligere ihvertfall. Lenke til kommentar
PetterHJ Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg tror jeg har prøvd de fleste slike vanlige metoder. Skjønner ikke hvorfor det ikke går. Firewire'n er på hovedkortet. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Prøv kamera på en annen PC, og prøv med en annen firewire kabel. Lenke til kommentar
PetterHJ Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg har prøvd 2 forskjellige kabler på 2 forskjellige PCer, så jeg har sendt mail til Elkjøp, og jeg skal dra ned og få nytt - skal kreve nytt Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hvis du har følgt manualen så vil jeg tippe at firewire porten er defekt. Krev å få et nytt, hvis de nekter deg et nytt og påstår at de må sende det inn til reparasjon og du er innenfor 30 dagers angrefrist så hev kjøpet. Lenke til kommentar
PetterHJ Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg forventer at de skal gi meg god service på det her nå. Kan ikke være min feil at den ikke fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå