Bose Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Hei. holder på med anlegg til min mr2. holder på med sub nå og har kommet fram til at jeg lager no bak setet. lurer da bare på om hvilket element jeg burde bruke. Valget står mellom Dynabel DY 9208 8" eller RF P28S4 8". noen synspunkter/meninger? evt andre 8 tommere i den prisklassen som er verdt å vurdere? Takk for alle svar. Endret 12. juli 2004 av Bose Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Sjekk med musicaltransparency.com om du kan få tak i en Resonant Engineering RE series innenfor din prisramme. Ellers kan du sende en mail til Nick hos Stereointegrity og spørre om å få tilsendt en 8" som garantert er snadders! har 12" sjøl og kunne ikke vært mer fornøyd Hvilken forsterker har du tenkt å kjøre på disse? Lenke til kommentar
Bose Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Har en Blaupunkt GTA 4100. kan brokoble to kanaler til 1x 160 @ 4ohm. en andre ord greit nokk til å drive en 8 tommer.men får bra pris på mye rart.JL Audio ,RF, Focal, MTX osv Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Av disse vile jeg uten tvil valgt Focal om du er ute etter konge lydkvalitet og JLXXW7 serie om diu er ute etter mer lydtrykk og bra lyd i tillegg. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Ugh ja, valgets kval. "Vil jeg klare å lage en skikkelig topic denne gangen?". Med 500 poster burde du ha fått med deg hva som er en dårlig topic og hva vi gjør med slike. Prøv heller på nytt. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg