Nilsen Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 hva er dette? ser at mitt hk støtter det men har ikke skjønt hve det er.. noen som veit Lenke til kommentar
consilium Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det er en funksjon som tillater deg til å slå på PC'en din via en annen PC. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Det er en funksjon som tillater deg til å slå på PC'en din via en annen PC. ok.. jeg bare stussa på det at en kamerat av meg sa det at han hadde stilt inn pc'en sin til å kjøre wake up on lan vær time.. har dette noen sammenheng? Lenke til kommentar
consilium Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Høres ikke slik ut En praktisk bruk av Wake-up-on-LAN er å slå på f.eks. servere over et nettverk. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Wake on lan, når nettkortene støtter dette kan dei starte/slå av maskina gjennom addresering i MAC adressa til nettkortet. Kvar du er i verden har ikkje noko å sei så lenge du har ip/Mac adresse til kortet. Trur det ikkje er wake on lan som er aktivert hjå kompisen din då eg trur det er windowes sjølv som styrer den oppvåkinga kvar time. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 oki.. takk får alle svar.. trudde detta var no sikkerhets greier hvis man var på lan jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå