GolfBag Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) Og da lurte jeg på om noen har en flatskjerm å annbefale til dette? Jess det har jeg vettu Samsung Syncmaster 710N Dette er en forholdsvis ny skjerm med bedre spesifikasjoner enn langt dyrere skjermer... den har kort responstid (12ms, film på pc går greit) og bedre lysstyrke/kontrast enn forgjengeren 172X (som faktisk er dyrere). Edit: glemte å si at den ser skikkelig nice ut og ikke har for mye plast rundt selve skjermen, finnes i sølv og sort Laup og kjaup Endret 14. juli 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 De har fått inn 10-19 stykker nå! De burde virkelig sende en til meg imorgen inser at jeg aldri skulle ha krusset av på at de skulle sende det når de hadde alt. rekker ikke sjekke de andre tingene nå.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 Nå har jeg ringt komplett og fått de til å sende den, de var utsolgt for musen men vi ba de droppe den bare for den var ubekreftet senere i juli en gang.. Nå gleder jeg meg virkelig! Da er den nok her når jeg kommer hjem fra ferie en gang i neste uke Lenke til kommentar
arokh Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Shuttle vifta bråker ikke med mindre den er satt til å regulere seg selv i bios og man har en veldig varm cpu. Den går ikke til 3200 RPM før cpu er 52 grader på denne innstillingen. Jeg har satt vifta mi til å kjøre på 1800RPM, og cpu'en min blir kanskje 50 grader på full load nå, og det er en 2500+@2800+. Jeg hadde nok knapt hørt shuttle'n min hvis det ikke hadde vært for det jævla bråkete skjermkortet Lenke til kommentar
johanf Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Okay, så vil jeg hive meg på diskusjonen om vifta - for den irriterer meg litt ... vifta altså! De viftene er ikke blandt de mest stille, bare så det er sagt. Men om man setter de til å kjøre lavest mulig og lar de stå på den hastigheten, så vil den nok forsvinne litt i annen støy. Ellers er en Sharkoon SL1 fra www.multicom.no et sikkert valg om den skal erstattes. Om 7 dager bytter jeg min. _ johanf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå