Gå til innhold

Ny PC må være Shuttle 5-6K, del 2!

Anbefalte innlegg

Og da lurte jeg på om noen har en flatskjerm å annbefale til dette?

Jess det har jeg vettu :D

Samsung Syncmaster 710N

Dette er en forholdsvis ny skjerm med bedre spesifikasjoner enn langt dyrere skjermer... den har kort responstid (12ms, film på pc går greit) og bedre lysstyrke/kontrast enn forgjengeren 172X (som faktisk er dyrere).

Edit: glemte å si at den ser skikkelig nice ut og ikke har for mye plast rundt selve skjermen, finnes i sølv og sort

Laup og kjaup

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ringt komplett og fått de til å sende den, de var utsolgt for musen men vi ba de droppe den bare for den var ubekreftet senere i juli en gang.. Nå gleder jeg meg virkelig! Da er den nok her når jeg kommer hjem fra ferie en gang i neste uke :thumbs:

Lenke til kommentar

Shuttle vifta bråker ikke med mindre den er satt til å regulere seg selv i bios og man har en veldig varm cpu. Den går ikke til 3200 RPM før cpu er 52 grader på denne innstillingen. Jeg har satt vifta mi til å kjøre på 1800RPM, og cpu'en min blir kanskje 50 grader på full load nå, og det er en 2500+@2800+. Jeg hadde nok knapt hørt shuttle'n min hvis det ikke hadde vært for det jævla bråkete skjermkortet :)

Lenke til kommentar

Okay, så vil jeg hive meg på diskusjonen om vifta - for den irriterer meg litt ... vifta altså! ;)

De viftene er ikke blandt de mest stille, bare så det er sagt. Men om man setter de til å kjøre lavest mulig og lar de stå på den hastigheten, så vil den nok forsvinne litt i annen støy.

Ellers er en Sharkoon SL1 fra www.multicom.no et sikkert valg om den skal erstattes. Om 7 dager bytter jeg min.

_

johanf

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...