tor_erik Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hei! Jeg skulle innstallere Catalyst 4.7 her i stad, dette er hva jeg gjorde: Avinnstallerte alt fra Kontrollpanelet, deretter restart Brukte Driver Cleaner 2.7, fjernet alt som hadde noe med ATi å gjøre Restartet, la så inn Catalyst 4.7 Etter neste restart kom bare meldingen om at Ati Kontrollpanel ikke kunne starte fordi driveren ikke var innstallert riktig/driveren ikke var innstallert Hva gjorde jeg galt? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Det kan ikke være noe feil med driveren du lastet ned? Jeg lastet min ned fra ati/support/driver Lenke til kommentar
jossy Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hmm...dette var rart.... Hvilket skjermkort har du? Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg pleier å avinstalere display driver først fra "legg til / fjern programmer" . Så avinstalerer jeg kontroll panelet , finner så fram C:\ati\support\driver (feks 8,02 som er versjon 4,6) og dobbeltklikker fila som heter AtiSimUn.exe . Denne fila fjerner alt av Ati filer . Så restarter jeg og klikker avbryt når windows vil instalere skjermkortet automatisk . Starter så programmet med den nye drivern og velger express instalering . Restarter og alt er i orden . Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg pleier å avinstalere display driver først fra "legg til / fjern programmer" .Så avinstalerer jeg kontroll panelet , finner så fram C:\ati\support\driver (feks 8,02 som er versjon 4,6) og dobbeltklikker fila som heter AtiSimUn.exe . Denne fila fjerner alt av Ati filer . Så restarter jeg og klikker avbryt når windows vil instalere skjermkortet automatisk . Starter så programmet med den nye drivern og velger express instalering . Restarter og alt er i orden . Prøver løsningen din, erikoi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå