Gå til innhold

Problemer med å innstallere Catalyst 4.7!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skulle innstallere Catalyst 4.7 her i stad, dette er hva jeg gjorde:

• Avinnstallerte alt fra Kontrollpanelet, deretter restart
  • Brukte Driver Cleaner 2.7, fjernet alt som hadde noe med ATi å gjøre
  • Restartet, la så inn Catalyst 4.7
  • Etter neste restart kom bare meldingen om at Ati Kontrollpanel ikke kunne starte fordi driveren ikke var innstallert riktig/driveren ikke var innstallert

Hva gjorde jeg galt? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg pleier å avinstalere display driver først fra "legg til / fjern programmer" .

Så avinstalerer jeg kontroll panelet , finner så fram C:\ati\support\driver (feks 8,02 som er versjon 4,6) og dobbeltklikker fila som heter AtiSimUn.exe .

Denne fila fjerner alt av Ati filer . Så restarter jeg og klikker avbryt når windows vil instalere skjermkortet automatisk . Starter så programmet med den nye drivern og velger express instalering . Restarter og alt er i orden .

Lenke til kommentar
Jeg pleier å avinstalere display driver først fra "legg til / fjern programmer" .

Så avinstalerer jeg kontroll panelet , finner så fram C:\ati\support\driver (feks 8,02 som er versjon 4,6) og dobbeltklikker fila som heter AtiSimUn.exe .

Denne fila fjerner alt av Ati filer . Så restarter jeg og klikker avbryt når windows vil instalere skjermkortet automatisk . Starter så programmet med den nye drivern og velger express instalering . Restarter og alt er i orden .

Prøver løsningen din, erikoi! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...