SvennAndre Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg har denne som jeg fant på selv "Er det en inngang, er det en utgang" fint å tenke på i vanskelige tider.. Dumpa feks.. Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 "Roper du i skogen og får svar er du ikke alene" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 "Er det en inngang, er det en utgang" Ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 "Er det en inngang, er det en utgang" Ikke nødvendigvis. Fleste tillfeller hvertfall.. Livet, et spill, forhold osv.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 (endret) Hvor er utgangen dersom man... dør? Mister en finger? H4W H4W. I beat j00r wisdom. H4W H4w. Endret 22. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 er jo utgangen det da.. inngangen var da du ble født.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 er jo utgangen det da.. inngangen var da du ble født.. ÅÅÅÅÅÅHHHHH. Dumme meg. (Nettopp, ja.) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Du skal ikke bli arrestert for vandalisme. (total ødeleggelse har større effekt).. liker den godt :!: :!: hmm se om jeg kommer på en til .. Cola er Godt .. uansett vær. (fant på sjøl) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Si meg, har du fingerkrampe når du trykker i smilie-menyen? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 "You're unique ... just like everyone else" Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Dette visdomsordet leste jeg i Vi Menn (jeg har forbedret det litt) De mest overfladiske feministene forventer at menn skal være: Like begavede med utseendet som Brad Pitt Like kloke som Steven Hawking Like atletiske som John Carew Like morsomme som Otto Jespersen Like edle som Kjell magne bondevik De eneste som godtar dette er: Like atletiske som Steven Hawking Like kloke som John Carew Like begavede med utseendet som O.J Like morsomme som bondevik og ligner ikke på noen måte på Brad Pitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå