sybbelybb Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Når katten danser på bordet, danser den veldig fint. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Fru Blom, og Jommen sa jeg smør. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 "Ekte menn gråter ikke" og "C'mon, sennep" Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Du skal ikke kaste stein når du sitter i glasshus... Lenke til kommentar
Zodux Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 "Det å tenke før man snakker er som å tørke seg i ræva før man driter". Noe litt utenom: Noen sier: Du er ikke så dum som du ser ut til du. Du svarer: HeHe, det er det som er forskjellen på deg og meg vettu. Lenke til kommentar
Odden Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Labda keshu, labda jumapile (usikker på stavemåten... Swahili) betyr Kanskje i morgen, kanskje på lørdag eller Kabisha down the drain (fremdeles usikker på stavemåten av swahilien) den er fucket du.... eller som alexisa more sier. "fuck your personality, i want your cock" Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Don't cross the road if you can't get out of the kitchen... People in glass-houses sink ships... A penny saved is worth two in the bush... - Doc, Boondock Saints :!: Elsker den filmen! Lenke til kommentar
@Lee Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Practice makes perfect, but nobody's perfect so why practice? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) "In vino varitass" (latinsk - m/leifer?) I vin ligger sannhet (eller; man er mer ærlig når man er drita) Endret 15. juli 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 eller som alexisa more sier. "fuck your personality, i want your cock" Hehe, den kan da umulig være inspirert av dette klippet: http://www.home.no/arctic-1/Pr0n2.wav Beklager kvaliteten. Jeg ble litt ivrig med komprimeringen, men det kommer jo fram hva som blir sagt. Helt genialt Lenke til kommentar
InFlamE Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) "Den som ler sist er ganske treig i oppfattelsen" det har jeg hatt som ordtak i sogamed i nesten 2 år.Den er best EDIT:skriveleif Endret 15. juli 2004 av InFlamE Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 "Braffebeist" "Hold kjeft og kyss meg" "Stammen faller ikke langt fra rota" Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) Det som ikke tar livet av deg, gjør sansynligvis jævli vondt. Den var bra! Ellers liker jeg (noe lagd selv): *Hadde jeg vært psykiater hadde jeg lagt meg inn for lenge siden *En ryddig pult er tegn på at man har for lite å gjøre (brukt mye når jeg får kommentarer på pulten min på jobben) *Og seffer'n det som står i signaturen min Edit: sletta en, huska'n feil Endret 16. juli 2004 av Mad Wolf Magnux Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 "Fuck! Fuck! Fuck!" ble brukt når eg gjør en tabbe eller noe driiiittt skjer... fks. netopp! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 *En ryddig pult er tegn på at man har for lite å gjøre (brukt mye når jeg får kommentarer på pulten min på jobben) Liker bedre denne; Hvis en rotet pult tyder på et rotet hode, hva tyder da en tom pult på? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Liker bedre denne; Hvis en rotet pult tyder på et rotet hode, hva tyder da en tom pult på? Fin den! Den kan jeg prøve neste gang (særlig siden kollegaen min ikke bruker pulten engang annet enn til en liten bærbar maskin) Kan jo slenge på at kreativitet kommer av kaos... Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 for mye av det gode må være jævlig godt... hardt arbeid betaler seg ofte av over tid, men latskap betaler seg alltid nå... og min personlige favoritt: hæ? Lenke til kommentar
Tørpærn Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 ektefelle er en felle du ikke vet du går i før det er for sent... Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Den som skynder seg kan ei gå med verdighet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Teller denne: "Trying is the first step towards failure" - Homer Simpson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå