JR Ewing Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Selv om du er på diett, kan man vel se på menyen.. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Det er bedre å drite seg ut, en å ha forstoppelse Man skal bare se ned på dverger Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Rot er for sveklinger , de sterke behersker kaos! Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 legger meg ikke i det sa kona når mannen dreit i senga! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Rot er for sveklinger , de sterke behersker kaos! Den orginale: Idiotene rydder og rydder. Geniene behersker kaos. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Man kan ikke beherske kaos, kaos er ikke behersket, man kan derimot være kaos selv. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Mine livsmotto: "Rolig, det ordner seg" - If "Hvorfor gjøre det i dag når man kan gjøre det i morgen?" - Ukjent Endret 13. juli 2004 av gordito Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Mine livsmotto: "Rolig, det ordner seg" - If "Hvorfor gjøre det i dag når man kan gjøre det i morgen?" - Ukjent Nesten lik den jeg tok (fra Garfield). Dersom dere har lyst å lese virkelig gode gullkorn og visdomsord bør dere se etter Piet Hein's Gruk (Grooks på engelsk). Eks.: T. T. T. Put up in a place where it's easy to see the cryptic admonishment T. T. T. When you feel how depressingly slowly you climb, it's well to remember that Things Take Time. (Bedre på dansk) Denne (dnske) mannen var vitenskapsmann (hadde ukentlige samtaler med A. Einstein). Han gruk har prydet bl.a. kjemiboka mi og mange av mine Carlsberg Enjoy! PRAYERto the sun above the clouds. Sun that givest all things birth, shine on everything on earth! If that's too much to demand, shine at least on this our land. If even that's too much for thee, shine at any rate on me. EDIT: Flere gruk på engelsk ... men som sagt; best på dansk! Endret 13. juli 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 "Jeg har nå mine tvil, jeg sa grisen når han så slakter`n" og "Ingen skjede skadd" Lenke til kommentar
sim Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg er ikke så dum som du ser ut til å være. Nice disks, wanna' fsck? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 ...:::Carpe Diem:::... Var ikke det noe grip dagen eller noe "seize the day" greier? Hilsen Lars Lenke til kommentar
notarget Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 ''Long time no see, like the godfather in the sea'' Kom på selv akkurat nu Lenke til kommentar
joZa Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Mitt livsmotto: "Det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse." Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Det som ikke tar livet av deg, gjør sansynligvis jævli vondt. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Mennesket består av 94 prosent vann, og allikevel er ikke avholdsfolket fornøyd. Mennesket består av 70% vann. Mitt beste ordtak: "Stor i ord og liten på jord." (Sagt om noen som er blærete.) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 "Hvorfor gjøre det i dag når man kan gjøre det i morgen?" - Ukjent Hehe, det får meg til å tenke på et annet lite ordspill.. Hørte det første gang i en historie som var omtrent slik: En travel businessmann kommer kjørende til finnmark, og blir hindret på veien av noe rein. Han roper så til en same som er der at han må flytte reinen. Jeg har det travelt! sier han lettere irritert. Samen svarer: Travelt? Nå koffer ikke starte i går? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 "Hvorfor gjøre det i dag når man kan gjøre det i morgen?" - Ukjent Hehe, det får meg til å tenke på et annet lite ordspill.. Hørte det første gang i en historie som var omtrent slik: En travel businessmann kommer kjørende til finnmark, og blir hindret på veien av noe rein. Han roper så til en same som er der at han må flytte reinen. Jeg har det travelt! sier han lettere irritert. Samen svarer: Travelt? Nå koffer ikke starte i går? :!: :!: kom på enda et: Det går så bra så! brukes når jeg og noen andre gjør/lager noe som ser ut som at blir veldigt styggt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 "53 milliarder her, 53 milliarder der... det blir penger av sånt." Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Bedre føre var enn for tidlig far Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå