ron Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Skal slette en dll fil som bare er i veien. Det står at filen er i bruk av windowa. Har prøvd i sikkerhetsmodus også. Bruker win2k Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) dll filer bør man ikke slette sånn helt uten videre selv om de kanskje ikke er i bruk. de tar ikke så stor plass at det er verdt risken at det er ett eller annet program inkludert window krasjer eller blir ustabil. Sletta en gang ei dll fil i avinnstallasjonen (av ett program) og som windows sa ikke var i bruk. da slutta winlogon og fungere i xp, fikk bare opp en boks med feilmelding og som ba meg restarte maskinen. Så det blei en reinnstallasjon. Så jeg har lært meg the hard way at dll filer er best og la ligge selv om de tilsynelatende ikke er i bruk. Endret 12. juli 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
ron Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg vet, men denne her har ingen ting med windows å gjøre. Tror det er noe spyware ting Lenke til kommentar
TCi Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Ikke slett filer som du ikke vet hva gjør. Kan du ikke heller gi oss navnet på den filen, før du eventuellt skader installasjonen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå