Åsmund Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 MacGyver var digg husker jeg Krangla med mamma om sengetid..Jeg SKULLE se på MacGyver. På anen plass kommer Martial Law (leif?) Med Sammo Hung (kamerat av Jackie Chan) Lenke til kommentar
Svin Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Var stor fan av A-Team for 15 år siden. Mener det var ganske bra, men hvis jeg ser det idag er det muligens en fare for at jeg synes det er bare møkka Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Walker texas rangers oh yeah Lenke til kommentar
cherryk Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Kvalifiserer 24 som action? Er jo ganske mye action i den. Sinnssykt bra, likte spesielt godt sesong 3. MacGyver går for favoritt i den "eldre" generasjon av serier. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 jada 24 kan du ha med Lenke til kommentar
Calm Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Av eldre ting: 1: Airwolf, definitivt min nr. 1 gjennom tidene!! 2: Miami Vice (hvis denne kan plasseres her?) 3: A-Team 4: MacGyver (5: Nightrider (vet egentlig ikke om jeg likte denne så godt, men jeg endte alltid med å se en hel episode)) Semigammelt (mid 90's): Walker Texas Ranger, the one and only! Av nyere ting, vet jeg egentlig ikke... har jo sett mye på TV, men synes ikke det er noe som utmerker seg... Endret 13. juli 2004 av Calm Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Kom på en genial Serie: "Sledge hammer". Trust Me. I know What I'm doing! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 24 og MacGyver ja da e e eg enig i du... Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Air Wolf. A-Team M.A.S.H. (ikke akkurat en action serie, men nevner den likevel.) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 24 og MacGyver ja hva skulle det ellers ha vært Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 (5: Nightrider (vet egentlig ikke om jeg likte denne så godt, men jeg endte alltid med å se en hel episode)) Mener du Knight Rider?? KITT og Hasselhoff Lenke til kommentar
viranth Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 24 er vel egentlig den eneste "rene" actionserien jeg ser på for øyeblikket, ellers går det i mye sci-fi. MEN... den beste serien er uten tvil Stargate SG-1, makan til bra serie skal man lete lenge etter. Knall historie, bra skuespill og effekter og den funker rett og slett superbra =) Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 av en eller anen grunn har jeg glemt star-trek TNG. Det slår jo ALT. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Kom på en genial Serie: "Sledge hammer". Trust Me. I know What I'm doing! Sledge Hammer er konge. Husker en episode som handlet om en liten asiatisk Elvisimitator som drepte andre imitatorer for å vinne en talentkonkurranse Er dog litt usikker på om dette kan kalles en actionserie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå