qwert Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Mobiltelefon med kamera, eller digitalkamera med mobil? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Kjempekult Den så ut som et kamera på den ene siden og nesten som en veldig stor mobil på andre siden Men på andre mobiler senere må det vel bli plagsomt med optisk zoom? Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Verden går i riktig retning. Akkurat en slik mobil har jeg lyst på. Om den har mp3-spiller vel å merke. Den virker jo rett og slett genial. Suverent kamera kombinert med fin skjerm. Kommer vel lignende til norge i år totusenogettellerannet... Lenke til kommentar
Bimmer325ia Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Litt stor ja, men tenk på hva som kanskje er på markedet om et par år! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Litt stor? Veldig stor, men du kan jo bruke den som digitalkamera... Lenke til kommentar
Mira Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Enig i at det er et skritt i riktig retning, men hadde heller kjøpt meg 3210 og et middelmådig digitalkamera;) Lenke til kommentar
qwert Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Litt stor? Veldig stor. Stor, ja. Men veldig stor? Tviler på at piken på bildet har så enorme hender, samt at det ser ut som om den har en slideløsning for tastaturet. Stort bilde her. Lenke til kommentar
obos Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 nice kanskje jeg burde vente med å kjøpe meg en ny mobil Lenke til kommentar
eblth Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Åh, det gikk ikke opp for meg at det var samme ting på bildet før jeg så at logoen var lik Men den var stor og tykk... Forhåpentligvis vil det komme mindre etter hvert Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 nice kanskje jeg burde vente med å kjøpe meg en ny mobil Kanskje det ja, det kommer sikkert lignende til Norge i 2006 eller noe sånt. Smør deg med tolmodighet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå