Micromus Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hei folk, har nå funnet ut at forlegningen min kommer med eget solarium! Det er bare det at jeg ikke er helt sikker på hvordan jeg bruker dritten, derfor noen spørsmål: Soler den både fremme og bak samtidig? Er det vitsen man skal være naken? Andre fallgruver jeg bør være obs på? Mvh en Kritthvit Nerd med forhåpninger om et nytt liv... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Om det er en normal solseng, så tar den begge sider ja.. Både bunn og lokk er fylt med lysrør. Poenget med å være naken sier seg selv..? Det er vel ikke helt helsegodt, og når du blir gammel ser huden rar ut.. Ikke legg deg inni der i 12 timer til dagen, man kan bli solbrent der også.. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Om det er en normal solseng, så tar den begge sider ja.. Både bunn og lokk er fylt med lysrør. Poenget med å være naken sier seg selv..? Det er vel ikke helt helsegodt, og når du blir gammel ser huden rar ut.. Ikke legg deg inni der i 12 timer til dagen, man kan bli solbrent der også.. Man blir noe så inni granskogen solbrent i solarium. Jeg har nok svidd et par X'er der inne ja MEN for guds skyld, gå på stranda og ta med noen kompiser, en ipod / boomblaster, solkrem, iskald fanta eller øl og kos deg Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Om det er en normal solseng, så tar den begge sider ja.. Både bunn og lokk er fylt med lysrør. Poenget med å være naken sier seg selv..? Det er vel ikke helt helsegodt, og når du blir gammel ser huden rar ut.. Ikke legg deg inni der i 12 timer til dagen, man kan bli solbrent der også.. Man blir noe så inni granskogen solbrent i solarium. Jeg har nok svidd et par X'er der inne ja MEN for guds skyld, gå på stranda og ta med noen kompiser, en ipod / boomblaster, solkrem, iskald fanta eller øl og kos deg ........siden det er så jævli varmt og fint?? Lenke til kommentar
total Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 så er det også en fordel med googles, så du ikke ødelegger synet ditt... og for guds skyld: husk å vaske dritten _før_ du legger deg nedpå (og seff etter du er ferdig) Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Sorry, men jeg bare MÅ siden jeg snart skal på jobb, og været er så bedritent... Solarium er ikke vanskelig, bare stikk det opp der sola aldri skinner Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Takker for tipsene, prøvde i 8 minutter igår, går for nye 8 min idag... Googles? Leste i taket på saken at jeg burde bruke det ja, men hvor får jeg tak i det da? Går det ikke an å ha øynene igjen? Været: Stasjonert like ved bergen sier det seg selv at solarium er eneste løsning Lenke til kommentar
total Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) er du på haakonsvern? kaserne 1? -ja, du må ha goggles, -nei, det er ikke nok med å ha øynene igjen -goggles får du f.eks til kr 10 på "vestkanten" på brun&blid -8 min. er litt vel lite hvis du skal merke noe.. ta 20 minutter 2 ganger i uka.. (ikke etterhverandre) edit: trykkleif Endret 14. juli 2004 av total Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 kan være lurt å smøre seg med aftersun etterpå, da holder fargen lengre Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Uhm... googles er vel "flere søkemotorer", mens goggles er vel noe man kan bruke i solariumer? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Dama har solseng, bruker å sove i den når jeg ser at jeg begynner å bli bleik Blir litt solbrent på armene men funker fett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå