Bleelekwwl Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg har fått min NorthQ 400w psu, men den har ikke en 12v strøm til hk'et, men en sånn P6 (Aux) kontakt heter det vel. Skal kjøpe Epox EP-8KDA3J, men jeg tror ikke den har en aux, men en vanlig 12v four pin. Må jeg da kjøpe en adapter? Lenke til kommentar
hce Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Du bør nok kjøre en adapter for sikre stabilitet til hovedkortet. Koster 30-40kr. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Du bør nok kjøre en adapter for sikre stabilitet til hovedkortet. Koster 30-40kr. Ok.. Du har vel ikke en link til en sånn en? Håper at de kanskje har den på datakjeden.no Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Ingen som vet? Kan bruke en adapter for AUX 6 pin til 12v four pin, eller 4pin molex til 12v four pin! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 En slik en? Der ja! Var akkurat innom Microplex i dag.. Skulle kjøpt en. Blir litt kjipt å sende EN kabel i posten, siden jeg ikke kan dra dit igjen.. Får spørre noen andre steder om de har en.. Takker! Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 En sånn adapter funker like bra som en vanlig 12v kontakt som går rett fra PSU'en? Orker ikke en retursak med den PSU'en jeg har.. Lenke til kommentar
hce Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 En sånn adapter funker like bra som en vanlig 12v kontakt som går rett fra PSU'en?Orker ikke en retursak med den PSU'en jeg har.. Ja, eneste forskjell er at hvis PSUen har den som standard så er strømkablene helt fra boksen, de kobles til samme punkt inni strømforsyningen uansett. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 hmmmm... Dette er dagens... Jeg så bare gjennom plasten på PSU'en og så ingen 12v kabel, men så tenkte jeg at noe kan ligge inni den svære klumpen med ledninger, og der var 12v kontakten gitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå