Positive Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Noen som har peiling på hvorfor Nokia 7610 ikke har HSCSD eller edge? er ikke dette litt sløvt av nokia da? med tanke på at folk nå til dags surfer mye på nett og laster ned ting? Hva annet enn 1 megapixel kamera har nokia 7610 og stille opp med da når den ikke har kjapt nett engag? Begynner og tvile på om nokia 7610 er den rette for meg ass.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Bare å vente på "7610i" da. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Noen som har peiling på hvorfor Nokia 7610 ikke har HSCSD eller edge? er ikke dette litt sløvt av nokia da? med tanke på at folk nå til dags surfer mye på nett og laster ned ting? Hva annet enn 1 megapixel kamera har nokia 7610 og stille opp med da når den ikke har kjapt nett engag? Begynner og tvile på om nokia 7610 er den rette for meg ass.. Hva skal en bildetelefon eller motetelefon/designtelefon med det du nevner? Er nok for å spare på kostnadene for Nokia. De taper neppe mange kunder på det. Lenke til kommentar
Positive Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Nei de taper vel neppe på det. Men er jo irriterende da. Jeg var ute etter en mobil som hadde stortsett alt. Greit at nokia 7610 er en bildetelefon og designtelefon, men etter min mening er jo HSCSD og edge viktige funksjoner siden det er en symbian telefon som er laget for å installere programmer. Det at den også har en mail funksjon tilsier jo at den burde ha bedre hastighet. Men men. Det følger jo med en usb kabel så man kan jo alltids laste ned fra maskinen og føre over. Lenke til kommentar
Lech_Nech Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Siemens SX1 har vel heller ikke HSCSD, hvis jeg tar feil er det bare å rette på meg! Hva skal du med HSCSD og EDGE Du kan jo bruke GPRS. Eller så kan du heller kjøpe Nokia 6230i Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå