Erichsen Skrevet 29. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 Kom inn på VK1 allmenn, Frederik II VGS. Der kom jeg inn også! Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 29. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 Du gikk der i fjor? Klasse? Lenke til kommentar
Erichsen Skrevet 29. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2004 jeg gikk i 1aab. Hvilken gikk du i? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 30. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2004 VK1 Flyfag Noen andre som kom innpå der? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 30. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2004 VK1 Medier og kommunikasjon Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 30. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2004 VKII Allmenne Bjørkelangen VGS Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 30. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2004 kom inn på gk salg og service. var nr. 17 på venteliste på medier og komunikasjon. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Jeg har fortsatt ikke fått vite hva jeg kom inn på. Er det bare meg, eller noe som skurrer? Siden jeg skulle på ferie, valgte jeg å forhåndssvare. Likevel burde jeg vel få et brev om jeg har kommet inn eller ikke? *forvirret* Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 VK1 Medier og kommunikasjon Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Jeg har fortsatt ikke fått vite hva jeg kom inn på. Er det bare meg, eller noe som skurrer? Siden jeg skulle på ferie, valgte jeg å forhåndssvare. Likevel burde jeg vel få et brev om jeg har kommet inn eller ikke? *forvirret* Kanskje du ikke kom inn på noe.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Jeg har fortsatt ikke fått vite hva jeg kom inn på. Er det bare meg, eller noe som skurrer? Siden jeg skulle på ferie, valgte jeg å forhåndssvare. Likevel burde jeg vel få et brev om jeg har kommet inn eller ikke? *forvirret* Kanskje du ikke kom inn på noe.. Det er ikke mulig med mine karakterer. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Gå inn på opptaksidene og let etter et telefonnummer som man kan ringe istedetfor å gå på nettet. Skal ihvertfall være noe sånt har jeg hørt.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Gå inn på opptaksidene og let etter et telefonnummer som man kan ringe istedetfor å gå på nettet. Skal ihvertfall være noe sånt har jeg hørt.. Ok. Skal få ringt noen i morgen. Dumme skolesystem. Hvis jeg har mistet plassen min fordi jeg valgte å forhåndsvare, blir jeg sur. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 3. august 2004 Rapporter Del Skrevet 3. august 2004 Gå inn på opptaksidene og let etter et telefonnummer som man kan ringe istedetfor å gå på nettet. Skal ihvertfall være noe sånt har jeg hørt.. Ok. Skal få ringt noen i morgen. Dumme skolesystem. Hvis jeg har mistet plassen min fordi jeg valgte å forhåndsvare, blir jeg sur. DRA EN COLUMBINE! Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 VK1 ELEKTRO ! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 (endret) @adpath: Man er sikret et av sine 3 ønsker på VGS. Uansett. (man kan bli flyttet til en annen skole, men alle kommer inn på et av sine ønsker). @anananas: Forhåndssvaring gjør ikke at du mister plassen din. Mange som gjør det på den måten. Aner ikke om jeg har svart på denne tråden, men skal vertfall gå på Mediemanagement på Gjøvik.. Edit; Mediemanagement på Gjøvik, men et år i armyen først. 1 år..? 17 timer..? Whats the difference..? :!: Endret 4. august 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 Wee! En kompis fiksa det for meg! Jeg kom inn på VK1 Handelsgym Ble litt bekymret for at det ble Stovner på meg Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 VK 2 - ServiceElektronikk Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 Kom inn på vk2 allmen, fortsetter fra i fjor, så jeg kunne vel ikke havnet noe annet sted, med mindre jeg hadde ønsket det. Fikk forresten tekstmelding om at inntaket var klart klokka tre idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå