Gå til innhold

Hva kom dere inn på til høsten?


krizkriz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1. NTNU Intro. psy.pro || karakterpoeng: 47.2 || Fordypningspoeng: 4.0 || Andre Poeng: 3.0 || Poengsum i kvote: 54.2 || Poenggrense i kvote: 38.3 ||

 

ZE WIN! :cool:

Ey! Kom inn på NTNU Intro. psy.pro på NTNU jeg og...men hvis jeg kommer inn på psy. bachelor (er nr. 2 på ventelista ;) ) så tar jeg det isteden...

 

Skal forresten i armyen i år jeg og, MP på Sessvollmoen, hvor skal du?

Lenke til kommentar

HJELP!!!! Dette VAR skummelt...

 

Jo, tar bachelor fordi faren min (professor i psykologi, altså lærer) sier at det er lettere å skifte fra bachelor til profesjonstudiet enn fra profesjonsstudiet til bachelor, da siste nevnte krever at man tar et ekstra kurs (som allerede er iberegnet i bachelor studiet). Hvis du skjønner... :p Litt komplisert egentlig.

 

Lettere sagt så gir det meg litt mer valgfrihet, hvis jeg får akkutt lyst til å skfite "linje".

Endret av DuTTZi
Lenke til kommentar

Hehe, det er ikke så ille. Poenget er at du kommer inn uansett om du viser "god innsatsvilje".

 

Jeg har hørt snakk om 14 min på 3000 meter. Men, tror uansett ikke at dette er noe viktig. Vi skal kjøre bil og stå i lyskryss. ( :p)

Rambogreiene overlater vi til de med VINrød beret - HJK.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg leste at det var under 15 min på 3000m, 5 hagnups, 16 pushups og 25 situps og 200 m svømming (uten tid). Men så leser jeg plutselig 3000 m på 13 min 30 sek også leser jeg at det krever gjennomsnitt karakter 2 for så å lese at det er karakter 4 som er kravet.... :dontgetit:

 

Yeye, tar de krava greit nå, så etter et par uker trening til så tror jeg jeg sikrer meg de fysiske kravene....

 

Edit: Bare litt kjipt hvis jeg plutselig ikke skulle få lov til å komme inn likevel (siden dem tar inn 80-90 av 200 stykker). Er ikke motivert til studier esse...

Endret av DuTTZi
Lenke til kommentar

Hehe. Ordner seg nok skal du se. Jeg for min del er i elendig form. :p

 

Skjønner ikke hvorfor de ber deg ta hangups. Det er jo en god forskjell mellom en som er 60 og en som er 100kg. ;)

 

Edit: jeg hørte at ca. alle som søkte kom inn i fjor.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Det hørtes betryggende ut...

 

Hangups-greiene er forøvrig for at folk skal kunne klare å dra seg opp i en båt eller over en knaus liksom (har jeg hørt da, fra folk jeg kjenner som er i militæret).

 

Tjeneste på Sessvollmoen er for meg glimrende...fordi jeg bor 30 min unna med bil :p

Nærmere sagt Strømmen (like ved Lillestrøm). Hvor bor du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...