Gå til innhold

Hva kom dere inn på til høsten?


krizkriz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forkurs :(

Var lite på skolen under forkurset, og gjorde hovedsaklig kun innleveringer. Klarte meg helt fint, med OK karakterer :)

 

Bare den forbanna norsken med den forbanna analyseringa av alt fra dikt og eventyr til romaner og anner crap, som var problemet.

 

Håper ellers du har forståelse for matte, for ellers må du jobbe mye med det. Hvis du har regnet mye formler tidligere, går fysikken bra. Hvis ikke må du vel jobbe mye med det også ;)

Lenke til kommentar
Det hadde vært sykt kjekt å vite.

Klarte å miste passordet og brukernavnet før jeg fikk sjekka det :roll:

Regner med jeg kom inn på BeDøk, men hvem vet?

Husk at du må svare ja, da. Du får sikkert et purrebrev i posten. Jeg gjorde det samme, visste ikke at man måtte svare ja, og jeg hørte ingenting så...

Lenke til kommentar

Kom inn på ingeniørlinja, Emdedded systems på Høyskolen i Buskerud, Kongsberg! *glede seg*

 

Tok forresten allmen påbygning forrige skoleår og føler med alle som har begitt seg ut på den veien :) Dere for krysse fingrene for at dere får en bra klasseforstander, det har alt å si ;)

Lenke til kommentar
Forkurs :(

Var lite på skolen under forkurset, og gjorde hovedsaklig kun innleveringer. Klarte meg helt fint, med OK karakterer :)

 

Bare den forbanna norsken med den forbanna analyseringa av alt fra dikt og eventyr til romaner og anner crap, som var problemet.

 

Håper ellers du har forståelse for matte, for ellers må du jobbe mye med det. Hvis du har regnet mye formler tidligere, går fysikken bra. Hvis ikke må du vel jobbe mye med det også ;)

Vel, problemet er at jeg ikke har regnet hverken en formel eller noe som helst på godt og vel tre år. Men antar det går greit bare jeg kommer inn i rytmen. Men, siden jeg klarte å huke meg opp fra 1 på prøver til 4 på eksamen og tentamen på 1MX, så antar jeg at jeg skal klare matta bare jeg følger med og regner noen oppgaver hjemme :p

 

@abaddon: Høyskolen i Ålesund.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...