Gå til innhold

Hva kom dere inn på til høsten?

krizkriz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er mye pes med allmene ja og mye matte, men det er kjekt å ha på CV'en da og hvis man skal utdanne seg senere på høyskolen...

Jaja man kommer vel ikke inn når man står som 24!

Da blir det lærling som telekommunikasjonsmontør da ;)

Lenke til kommentar
Feck, har mistet passordet og sånn til vigo.no, noen som vet hva jeg skal gjøre for å få greie på hva som skjer til høsten?

Står det ikke "glemt passord" der da?

Om ikke, så kan du gå inn på utdannings-siden til fylket ditt (afk-utdanning for akershus), og lete deg frem. Fordi jeg mener at du kan ringe å få greie på hva du har kommet inn på.

Lenke til kommentar

Fortsetter med AF VKII (eller VG 3 som det nå skal bli hetende :roll: ) Kom vel egentlig ikke som noe sjokk, med tanke på at det kun er 70% søking på klassetrinnet vårt og at jeg hadde et snitt på 5.0 nå til sommeren.

På VIGO sine sider sto det at jeg hadde gått på en annen ungdomsskole enn det jeg har gjort, men alle karakterene var riktige... Rart?.? :shrug:

Endret av G2Petter
Lenke til kommentar
På VIGO sine sider sto det at jeg hadde gått på en annen ungdomsskole enn det jeg har gjort, men alle karakterene var riktige... Rart?.? :shrug:

På VIGO sine sider sto det også at jeg hadde håndball som valgfag på grunnkurs medier og kommunikasjon. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Feck, har mistet passordet og sånn til vigo.no, noen som vet hva jeg skal gjøre for å få greie på hva som skjer til høsten?

Eg meiner du skal få eit brev i posten om det du kom inn på og sånt.. Vist ikke har eg et nummer heima som du kan ringa å oppgi fødslelsnummer å personnummer så finner dei det til deg.. Men jeg på kommer meg heim før eg får nummeret. :p PM meg vist du trenger det. :p

Lenke til kommentar

Almennfaglig påbygning er for pingler :green:

Forkurs for ingeniør har 8 timer norsk i uka. Dette er i tillegg til 1-3 MX (matematikk tilsvarende alle almennfag-årene. Almennfaglig påbygning har kun 1 MX tror jeg.), 1-2 FY (tilsvarende 2 av almenndag-årene... eller..?), kjip kjemi, noe samfunnsfag, noe historie og simpel engelsk.

Tok det i fjor. Videre blir det vel Elkraft eller Elektroteknikk da jeg tidligere har gått GK Elektrofag og VK1 Elektro. Får ikke svar fra høgskolen enda.. Tror det var snakk om etter 20. juli en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...