Gå til innhold

Hva kom dere inn på til høsten?


krizkriz

Anbefalte innlegg

Kom inn på VKII Allmenfaglig påbygg. på Ringsaker vgs.

 

Haha, det suger så brutalt at du vet det ikke.. :!: Hadde noen venner som gikk på det nå i fjor, de hadde prøver hver uke.. :)

Bedre det en mange prøver i ei uke og ingen neste uke. Pluss at det var 38t hver uke uten unntak. (VKI flyfag.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var inne på vigo.no for noen veker siden og svarte ja til plass på vk2 formgiving.

Men når jeg var innpå vigo og sjekket i dag, stod det ''ikke svart på tilbud om plass''.

Har dette skjedd med noen andre? Det må jo være en feil på internett siden deres, det er to dager til jeg skal begynne på skole.

er ganske frustrert akuratt nå :nei:

Endret av lubb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skal begynne i 10. klasse nå, men lurer fælt på noe. Hvis jeg gjør et knallbra halvår, vet at jeg kommer inn på skolen jeg vil på, så kan jeg i teorien få stryk i samtlige fag til sommeren, eller hva? Er dette en noenlunde korrekt oppfatning? Oder?

Eller nei? Kan være jeg misforstod spørsmålet, men det er heller slik at du kan drite i fagene frem til jul og heller begynne å jobbe til våren.

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på, for jeg regner med at det er mange som har peiling på dette:

 

Skal begynne i 10. klasse nå, men lurer fælt på noe. Hvis jeg gjør et knallbra halvår, vet at jeg kommer inn på skolen jeg vil på, så kan jeg i teorien få stryk i samtlige fag til sommeren, eller hva? Er dette en noenlunde korrekt oppfatning? Oder?

Det vil jo være litt dumt da, ettersom du vil gå glipp av en god del undervisning, som du kanskje har bruk for i framtiden.

Lenke til kommentar
Jaja, jeg bare satt og tenkte på det teoretiske. Jeg har for all del ikke tenkt til å gjøre det, jeg bare lurte. Det er bare det at jeg har en tendens til å gjøre det vannvittig mye bedre til jul enn til sommer - slik har det alltid vært. Men jeg vil fortsette å jobbe hardt uansett, jeg bare lurte, som sagt.

Det er bra, Pelle, du er en inspirasjon til oss andre.

*Stryke på Pelle*

Lenke til kommentar
Jaja, jeg bare satt og tenkte på det teoretiske. Jeg har for all del ikke tenkt til å gjøre det, jeg bare lurte. Det er bare det at jeg har en tendens til å gjøre det vannvittig mye bedre til jul enn til sommer - slik har det alltid vært. Men jeg vil fortsette å jobbe hardt uansett, jeg bare lurte, som sagt.

Det er bra, Pelle, du er en inspirasjon til oss andre.

*Stryke på Pelle*

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...