ahpadt Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 @adpath: Man er sikret et av sine 3 ønsker på VGS. Uansett. (man kan bli flyttet til en annen skole, men alle kommer inn på et av sine ønsker). @anananas: Forhåndssvaring gjør ikke at du mister plassen din. Mange som gjør det på den måten. Nå må du slutte å sitte oppe hele natta! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 Jeg starter på VKII Økonomiske og administrative fag på Lillehammer Videregående Skole. Lenke til kommentar
cerion Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 Jeg har fått plass på Arbeidsløs Ungdom Uten Utdanning. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 Jeg kom inn på allmenne, økonomiske og administrative fag på stranda Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 @adpath: Man er sikret et av sine 3 ønsker på VGS. Uansett. (man kan bli flyttet til en annen skole, men alle kommer inn på et av sine ønsker). @anananas: Forhåndssvaring gjør ikke at du mister plassen din. Mange som gjør det på den måten. Nå må du slutte å sitte oppe hele natta! Pøh. Hvem sier man skal sove på natten ? Sove kan man gjøre på dagtid. Lenke til kommentar
guezz Skrevet 4. august 2004 Rapporter Del Skrevet 4. august 2004 Ingeniør, bygg. HiS. Begynner så tidlig som 9.august. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Når er andre inntak forresten? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Når er andre inntak forresten? Jeg tror at har vært nå faktisk. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) VK1 Elektro på Ladejarlen i Trondheim Begynner på skolen 23.aug kl.11.00 Endret 11. august 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 GK Elektro Rælingen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Når er andre inntak forresten? Har vært.. Noen kjører et 3. inntak nå i slutten av uken.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Uff, har mista vigo passordet og brukernavnet igjen! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Uff, har mista vigo passordet og brukernavnet igjen! Hva skal du med det nåda? Se på karakterene dine? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Stod på venteliste så jeg var spent på om jeg hadde kommet inn... Men det får man vel svar om i posten eller no? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Posten, sms og mail. Avhengig av hva du har krysset av for osv... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Fikk brukernavn og passord på SMS, og takka ja til å stå på venteliste på internett og så sletta jeg SMS'en med brukernavn og passord så nå får jeg ikke takka ja til plassen hvis den er på internett, eller blir det ikke sendt purring i posten da? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. august 2004 Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Du skal få en purring ja... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. august 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2004 Da er jeg redda hvis jeg får skoleplass, Puh! Men nummer 24 i køen DET er langt det... Brukt opp de 3 åra jeg har krav på på videregående! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Gk Elektro Vargstad Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 13. august 2004 Rapporter Del Skrevet 13. august 2004 Kom inn på VK2 allmenne fag på Tanks VGS i Bergen. Starter på onsdag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå