danielR Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Tok et lite dykk i arkivet, og fant disse bildene som jeg synes er ganske kule. De er tatt med et Nikon CoolPix 4300, og på det øverste har jeg i tillegg brukt vidvinkellinse. Bildene er litt justert i PhotoShop mht farger og kontraster. Har planlagt flere bilder i serien, men det har ikke blitt noe av forløpig. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Stilig! Første bildet så ut som coveret på et rap-album eller no i den dur, ganske stemningsfullt syntes jeg. Bildet ser ut som det ble tatt på ganske høy iso i og med at det er ganske kornete, men syntes det bare gjør bildet bedre egentlig! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Stilig! Første bildet så ut som coveret på et rap-album eller no i den dur, ganske stemningsfullt Enig der... meget stilig Lenke til kommentar
Jibber Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 rett og slett rå stilig. spesielt det første Lenke til kommentar
danielR Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 takk takk alle sammen. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 (endret) Ha! Denne tråden hadde du glemt, men nå er det slik at virkelig gode fotografier skal trekkes frem fra arkivet Må si at det øverste bildet ditt er sinnsykt bra! Gir det terningkast 6 og det uten tvil Helt enormt bilde! Måtte bare si det, da slike tilbakemeldinger ofte varmer .) Edit : Men nå er det slik at med det nye forumet dukker jo denne ikke opp under nyheter hos deg, da det er år siden du postet her. Synd med tanke på at du aldir får denne tilbakemeldingen Endret 9. juli 2006 av oivind_dahle Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. juli 2006 Del Skrevet 9. juli 2006 Synes det siste bildet er klart best. Fartseffekten i den langsomme blitzsynken er skikkelig stilig, synes jeg. Du kan nesten være glad for at blitzen åpenbart ikke er verdens beste, for den samlede effekten er veldig bra. Det første bildet fungerer godt i kontekst med det andre, men ikke alene. Det er nemlig for preget av for varm wb, og all den plassen bak hovedmotivet gjør desverre ingenting for bildet. Den mørke buen skaper en viss motvekt, men bildet er desverre i for stor ubalanse. Det skyldes at jeg opplever sittestillingen til objektene er svært dominerende, og blikket mitt ledes hele tiden tilbake til utgangspunkten, ikke innover i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå