Guffen Duck Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Har vel noe av det mest standard som finnes innenfor vannkjøling. Trenger derfor noen liker til monterings muligheter helst bilder av samme system som jeg har. Dett har jeg. Lian Li PC 75 fulltower Abit Socket A hk Amd XP 2800+ Fortron 350W powersuplay 2 stk Segate i Raid Vannkjøling Aqua Computer Aquatube Titan med brakett HW-Labs Black Ice Pro Aqua Computer Block for cpu + gpu + North bridge En vanlig vannpumpe ikke Eheim pumpe. Skal ikke overklokke så klarer dere å spare noen vifter så er det fint. Hvor mange vifter må jeg ha? Takker for all hjelp, legg link til din skryte side om du vill Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 http://www.overklokking.no/casemods/lianli...vann/index.html Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Bra den guiden Hvordan montere vannpumpa da? Noen andre forslag til montering? Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Bra den guiden Hvordan montere vannpumpa da? Noen andre forslag til montering? Gummioppheng... Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Godt forslag, men hvordan? Har du et bilde eller en tegning? Hvordan fester jeg opphenget til pumpa? Til kabinettet? Skulle sikkert hatt mye mere kreativitet, men noen må ha gjort dette før meg Er litt lat av meg Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Godt forslag, men hvordan? Har du et bilde eller en tegning? Hvordan fester jeg opphenget til pumpa? Til kabinettet? Skulle sikkert hatt mye mere kreativitet, men noen må ha gjort dette før meg Er litt lat av meg :link: Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 Problemet er jeg har ikke en slik pumpe Noen andre forslag? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Problemet er jeg har ikke en slik pumpe Noen andre forslag? Kan hende det passer andre pumper også. Selv har jeg pumpen liggende på en svamp nede i tanken. Funker sikkert bra å bare legge den på en svamp i gulvet på kabinettet eller noe sånt. Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Litt kjipt når du skal flytte den da Noen som kan ta noen bilder av sine løsninger? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Eheim pumpe skrudd fast i kabinett "gulvet" Endret 13. juli 2004 av meeg Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Stilig. Har funnet ut at jeg har en Aquabee pumpe. Noen som vet om det finnes skruer eller oppheng til denne? Lenke til kommentar
pback Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hallo Hva med å sette seg ned og tenke litt selv da? Bruke fantasien litt kanskje? Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 13. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2004 Greit å tenke selv, men noen som sikkert har gjort opp noen erfaringer. Tenkte at jeg skulle slippe å gjøre de samme feilene. Vet at det er mange her som har vannkjøling. Håpet bare at noen kunne hjelpe meg å finne en god praktisk løsning for mitt kabinett. Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Hallo Hva med å sette seg ned og tenke litt selv da? Bruke fantasien litt kanskje? Rolig nå.. Ikke alle som er like innovative vet du. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Bygg deg ein liten boks med skumgummi i? Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 14. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2004 Det var smart. Har du et bilde? Andre forslag? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Er sikkert noen skruefester i foten på pumpen. Bruk Eheim fester fra Microplex eller bare skru den fast et passende sted i kabinettet med noe gummi mellom pumpefoten og kabinettet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Det var smart. Har du et bilde? Andre forslag? Nei, kom berre plutselig på det. Tenkte på ein boks der pumpa låg heilt fastklemt i skumgummi på alle kantar, kanskje uten topp for å få ut slangar, eller du kan mekke det til på ein annan måte. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Bygg deg ein liten boks med skumgummi i? Hadde det i mitt gamle kabinett, og det funket flott, det. Pumpen hørte jeg heller ikke ett pip fra. Skumgummien fjerner viberasjonsstøyet. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg hører ingenting jeg heller, så lenge jeg ikke legger øret inntil gulvet. Pumpa mi (Eheim 1048) står kun på tynne tetningslister (som forøvrig er kjekt å ha til diverse PC-bruk) på gulvet i maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå