evorkahn Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hva er de beste cd-r platene og hvor er de billigst ??? Lenke til kommentar
eught Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 vet ikke hva de beste er, men flexi-data.no har 800 mb 90 min til 50 kr (10 stk i slim case). Tror de støtter opp til 16x eller 24x. de har også veldig lav feilprosent (ifølge flexi-data). Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Etter min mening er Prostore platene veldig gode. Jeg kjøpte meg 1000 stk i fjor sommer. Har ikke mista en eneste plate på feilbrenning. Jeg har mista noen på strømbrudd, HDD krasj og ripete orginalCDer. Jeg bestillte faktisk 600 nye idag :smile: koster meg ca 3.5 Kr stk. 80min i papircover Lenke til kommentar
dopus Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 prostore er ræv...de varer ikke lenge flasser etter noen turer i bilsteroen: Har hatt gode erfaringer med følgende merker (og mer at aller har en eller annen coating på toppen, og ikke blanke slik de billige er.) TDK: har kjøpt på OBS BYGG fungerer utmerket koster ca 50kr pakken i slimcovers går på 16x men også 20x avhengig av brenneren VIVASTAR 24x plater som for meg har fungert veldig bra coster ca 50 kr pakken i vanlig eller slimcovers. Kjøpes på EXPERT ACER: noen grønne 80min cdplater i slim covers som jeg kjøpte på spaceworld i fjord ca 50 kr pakken og ikke minst: VERBATIM: har verbatim cdrw plater 10x fungerer veldig bra Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Prostore er ikke like tøffe som noen av de merkene du nevner, men så sant man ikke er slem mot dem holder de 1 år 3 månder and counting :smile: CDr er som alle andre ting, behandler du de pent holder de lenger. Jeg har en gullplate fra 1997 som fortsatt funker perfekt :smile: Lenke til kommentar
Vidder Skrevet 23. april 2002 Del Skrevet 23. april 2002 Hva med MMore? Selges hovedsakligh på komplett, koster 210 for 50 spindel, og 100 for 25pk slim case.. synes de jamt over er greie, brenner skjelden feil på de Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Sony er jo bra da... Kodak også. Lenke til kommentar
Hans Erling Skrevet 24. april 2002 Del Skrevet 24. april 2002 Memorex er best til Aopen brennere(20x) i hvertfall ! Kjøper 25 spindel til 110kr 24x komp. Ikke forveksle disse med Precision som de på Nor Engros påstår er det samme som Memorex. Precision lyser av dårlig kvalitet (blank overflate) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Verbatim og TDK er de beste platene Billig plater bruker jeg vivastar.. Lenke til kommentar
Borf Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 verbatin er best men gode gamle mega-data kor blir det av dei? husker for mangen år seiden dei blå gode platene dei lagde no ser eg ingen som selger det lenger.. Lenke til kommentar
askt Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Av erfaring vil jeg si at TDK, Sony & Verbatim er best. Vivastar, Prostore og MMore har jeg derimot hatt heller leie erfaringer med... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 har brae erfaringer med samrtbuy og mmore men mmore har en tendens å flasse av har mista et par spill slik. også memorex er brae. Lenke til kommentar
Senit.com Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Smart Buy er veldig bra. De kommer med nytt sett nå i begynnelsen av mai. Da vil de ligge på rundt 45,- for 10stk. slimcase. Dette er 32x 700MB 80min plater. Har aldri hatt noen klager på disse platene. Har aldri hatt noe feil med de selv heller. Bruker de til alt! http://www.senit.com Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Quote: On 2002-04-25 12:04, Senit.com skrev:Smart Buy er veldig bra. De kommer med nytt sett nå i begynnelsen av mai. Da vil de ligge på rundt 45,- for 10stk. slimcase. Dette er 32x 700MB 80min plater.Har aldri hatt noen klager på disse platene. Har aldri hatt noe feil med de selv heller. Bruker de til alt!http://www.senit.com Var inne på den linken. Et mere "bæsjent" system for nettbutikk har jeg ikke sett på lenge. for mye dill og dall før en kunne kikke på plater og priser.. Sorry. Lenke til kommentar
unicus Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Personlig bruker jeg Nero og mmore 32x cd'er, har en asus 32x brenner... de klarer bare å kjøre på 16x i nero. Tør nesten ikke installere andre brenneprogrammer etter at CDRWIN5 ødela IDE driveren min, og Cdrwin 3.8 ikke støtter brenneren min. Lenke til kommentar
D_KILLAH Skrevet 25. april 2002 Del Skrevet 25. april 2002 Det er mye tull som er merket på platene kan jeg bare si.... hadde en gammel Verbatim 8x plate liggende.... måtte teste i den nye 40x brenneren min... jo det er den eneste plata utenom den som følgte med brenneren jeg har klart 40x på, de fleste klarer 32x. og de "Limited Ed." MMore 24x 700mb klarer bare 16x Lenke til kommentar
Specs Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg vil gjerne få komme med et relatert spørsmål: Hvilken billig cd-r på spindel (>=50) har dere hatt best erfaring med? Skal først og fremst brukes til VCD/SVCD, så det er ikke spesielt kritiske data det er snakk om. Men må jo være av en viss kvalitet for å kunne leses av DVD-spilleren min (dog har min nye Rimi-spiller lest Clas Ohlsons billigste 25stk/spindel plater utmerket :smile: Får legge til at for kritiske data stoler jeg ikke på annet enn Verbatim ... Til musikk har jeg hatt hell med det meste. Kjøpte en haug med Sony 16x for lenge siden, og de tåler mye bruk. Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 30. april 2002 Del Skrevet 30. april 2002 Prostore er billig og fint... de kommer ikke i spindel, men om du regner på pris tror jeg du vil bli overaska. Lenke til kommentar
Mikke Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Bruker Prostore fordi de er så billige. Har ikke hatt noen problemer med prostore enda. Verbatim og Vivastar er ganske gode. Lenke til kommentar
msh Skrevet 4. mai 2002 Del Skrevet 4. mai 2002 Verbatim er best,den er beste til å lese på dårlige cd-spillere,sony er grei til å lese men dårlig beskytett.samma med Kodak. Dårlige = TDK,Vivastar,MMore,Precision,Lead data,Targa. Targa er det dårligste jeg hadde,fikk den ikke ut av CD-spillern uten å slå av strøm på Stero-Anlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå