Gå til innhold

Hvilken tlf anbefaler du til 1500 med abb?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger virkelig en ny tlf, men aner ikke hvilken jeg skal velge. Har 1500 å bruke, og tar gjerne med ett abb så jeg får en bedre mobil for pengene.

Så hvilken tlf vil du anbefale til denne prisen og hvorfor?

Jeg anbefaler Siemens SX1.

I mine øyne den beste mobilen på det norske markedet. Men det spørs litt på om du har lyst på symbian? Har du lyst på radio? Har du lyst på mp3? Hvis nei til disse kan vi finne en mer passende en :)

SX1 koster 990 kr på mobilland.no med NetCom active talk og 990 kr på siba.no med Tele2 Mobil Pluss..

Lenke til kommentar

Du kan jo ikke bare si "med et abbonement, så jeg får bedre mobil for pengene"..

Hehe... Du må jo velge abbonement ett hvordan du skal bruke telefonen...

nytter ikke å kjøpe en mobiltelefon til 1 kr. med NetCom Active Talk hvis du bare kommer til å ringen litt nå og da, samt sende noen få sms... Da vil du få en unødvendig høy regning da dette abbonementet har høy månedsavgift.

Da hadde det lønt seg å velge et litt rimeligere abbonement og heller gitt litt mer for selve telefonen. f.eks NetCom EasyTalk. Da vil du få en lavere regning, og de ekstra kronene telefonen kosta med det abbonementet vil som regelt bli innspart iløpet av kort tid..

Lenke til kommentar
Kommer til å bruke tlf en del, både til fritid og til jobb, men vil helst at mnd prisen ikke stiger over 100 kr pr mnd.

Radio hadde hvert artig, mp3 er ikke nødvendig. Bra skjerm er ett absolutt sammen med en bra kalender funksjon.

Da anbefaler jeg deg ihvertfall SX1. Den har alt du skriver der. En stor og fin skjerm, bra kalenderfunksjon og muligheten til å utvide med tilleggsprogrammer. Slike programmer kan også være kalenderrelaterte.

Mnd-prisen på abbonementene jeg nevnte er begge over 100 kr i mnd, men mobilen koster derimot 500 kr mindre enn din makspris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...