Gå til innhold

hvor stor psu trenger jeg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

finn deg en 400-550watter av god kvalitet.

des større des mer ressurser har du.

men... som du sikkert vet.. ikke Q-tek :tease:

kjøper du deg en stor en som har rikelig med ressurser vil du få en mer støysvak PSU ettersom denne ikke arbeider like hardt som en med spesifikasjoner som ligger rett over ditt behov hvor også da levetiden blir lengre.

bruker selv en Levicom 500w som også kommer ut i et annent merke. PSUen e prikk lik bare prisen er 3-400lappen billigere.. søk på forumet her. er ikke lengesiden denne fikk masse oppmerksomhet her.

sikkert noen andre som strax poster et innlegg her som viser til denne.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Er selv på utkikk etter strømforsyning til et AMD-64 system. Har lest og sjekka rundt i dagevis nå og klarer lissom ikke helt å bestemme meg. Er så langt overbevist om at ThermalTake Purepower 560W m/PFC er et godt valg....men men. Har bare funnet èn seriøs review på den. ThermalTake Purepower 480W - Butterfly har fått meget bra karakterer i drøssevis av tester men jeg ser jo at det er utn tvil veldig p.g.a alt det unødvendige dilldallet som følger med. Har til og med funnet tester hvor de trekker masse ned fordi det ikke fulgte med "riktig" LED-farge lissom :nei: .

Er ute etter ei DØDS-stabil, kraftig og rein strømforsyning med smart kjøleløsning. Når jeg sier rein mener jeg f.eks "Aktiv PFC". Gjerne fra ca. 1000,- og oppover.

Er det noen her som har noen forslag og/eller evt. har erfaring på dette området?

:hmm:

Endret av Aztro_Merkur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...