OlafH Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg får stadig varselet: "Et eksternt system forsøker¨å få tilgang til Microsoft Generic Host Process for Win32 Services på din datamaskin" NIS anbefaler at det skal tillates, men jeg føler det er litt guffent. Er det noen som kan fortele meg hva det er? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 hvis du har et hjemmenettverk får du nok denne meilmeldingen fordi en annen maskin på nettverket prøver å kontakte maskinen din.... hvis du ikke har et nettverk hjemme anbefaler jeg har du sperrer denne innkommende trafikken.. Lenke til kommentar
OlafH Skrevet 12. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2004 hvis du ikke har et nettverk hjemme anbefaler jeg har du sperrer denne innkommende trafikken.. Nei noe hjemmenettverk har jeg ikke, så jeg bør vel sperre den trafikken. Men det er nå underlig at Norton anbefaler meg å tillate denne ukjente inngående trafikken. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 nå tipper jeg kanskje litt mye, men det kan hende programmet anbefaker at du "godkjenner" den trafikken fordi dette er en vanlig måte for maskiner å utveksle info innad på nettverk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå