Piratpjokken Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Eg lurte på om det gikk an å bruke steam på LAN. Neste LAN tru eg oss ska spele cs 1,6 og Natural selection 3.0 b4a. So oss he lyst å ha med steam. Problemet e internett, treng oss internett visst vi skal bruke steam? takker og bukker for alle svar for alle svar! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Finnes det vettu, jeg har det på PC'n, men husker ikke hvor jeg lasta ned. Ett ite google søk fikser nok det problemet for deg. Søk etter CS non-steam elns. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 (endret) oss he lyst å ha med steam. Problemet e internett, treng oss internett visst vi skal bruke steam? bad answer Endret 15. juli 2004 av jalla`n Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Hvorfor må dere ha Steam? Holder det ikke med selve spillet? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Ja det går ant å bruke steam på lan uten internett. Hvis man har logget seg inn på internett på forhånd. Dvs hvis du logger deg på f.eks i kveld vil du kunne spille på lan (uten internett) i morgen selv om pcen har vært skrudd av i melomtiden. Hovedsaken er at du har logget deg inn. Sikkert en forferdelig forklaring med ett grusomt eksempel men det er i hvertfall svar på spørsmålet ditt Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 15. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2004 gidder jo seffølgeli ikkje å laste ned to spel mens oss he det samme berre i steam (CS og NS), so det so. Men finnst det ikkje en slags offline *ting* Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. juli 2004 Del Skrevet 15. juli 2004 Som jeg sa istad ja du kan spille steam "offline" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå