Gå til innhold

Kan de som har fått SIM-kort fra Mobyson si fra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min portering skjer 21. juli, jeg bestilte for over en uke siden og de sa jeg får simkortet innen 3-4 dager.

 

Så lenge jeg har det før porteringen skal jeg ikke klage, men det betyr uansett at de ikke har holdt det de sa.

 

Men, jeg overlever. Å gå fra 5 kr minuttet til 88 øre er uansett greit nok ;)

Lenke til kommentar
Jeg har også fått mitt kort i dag, går fint å fylle på kontoen, men jeg antar at inntil de får fikset "mine sider" så går det ikke å bruke kortet ( får nemlig ikke betalt for selve abonnementet.) . Feilmelding med simkortet i tlf: SIM-kortfeil. Kjipern.

Hei

 

 

Du trenger ikke gå inn på "mine sider" for å aktiviserere.

Dersom du har betalt innmelding og fyllt på ringetid med kredittkort vil SIM-kortet aktiviseres i løpet av 15-20 minutter (kan være litt kø pga veldig mange aktiviseringer).

 

Vi jobber på spreng for å få "mine sider" klare. Vi regner med å ha de opp mandag. Dersom du ønsker å få lagt på tilleggstjenester før dette kan du sende en mail til kundeservice.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er sannelig min hatt ikke sikker på om jeg har betalt for innmelding.. fylte på 200,- og har nå ringt for ca. 25 kr. Gjenstående saldo er fortsatt ca. 175,- - blir innmelding trukket av dette?

 

@arehei: hva for en operatør er det du har hatt, siden du har betalt 5 kr. minuttet??? And I love your Bushism :p

Endret av jendor
Lenke til kommentar
@arehei: hva for en operatør er det du har hatt, siden du har betalt 5 kr. minuttet??? And I love your Bushism :p

NetCom Mthr Kontant. Var inne å så på prisene nå (det tok 5 min å finne dem=ille). Ser nå ut som at prisene har roet seg ned. For en mnd eller to tilbake betalte jeg 4 eller 5 kr per minutt for å ringe til hjemtlf.

 

edit: Er det slik at instrukser for betaling av innmelding følger med "startpakken"?

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Les lappen så skjønner du vel ;) Du har en gjeld på f. eks. 100 kroner, altså etableringsprisen. Betal inn dette med kredittkort eller bankoverføring. Med kredittkort tar det maks et par timer (eller så lite som 10 minutter) før de har det registrert og ditt kort blit aktivert, bankoverføring kan ta tja maks 3 dager eller noe. Åja, fyll io samme slengen også på ringetid fordi ellers blir det jo vanskelig å ha nytte avkortet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...